کد خبر: ۲۷۷۵۲
تاریخ انتشار : ۱۶:۲۰ - ۱۳ آذر ۱۳۹۶
محمدمهدی شهیدی به همراه جمعی از معاونین و مدیران شرکت برق همدان از مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه بازدید و خدمات‌دهی اکیپ‌های عملیاتی برق همدان در این مناطق را بررسی کردند.
به گزارش برق نیوز، محمدمهدی شهیدی در این خصوص  گفت: به محض وقوع زلزله و اعلام نیاز شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه ۷ اکیپ عملیاتی به همراه تجهیزاتی مانند بالابر و جرثقیل با هماهنگی مدیریت بحران استان همدان به مناطق زلزله‌زده اعزام شدند.

شهیدی افزود: همچنین از طریق بسیج با هماهنگی ستاد عتبات عالیات، اداره کل بسیج توانیر و سپاه ناحیه همدان یک کاروان کمک‌های همکاران نیز به این مناطق ارسال شد و در آنجا اقدام به برپایی موکب و ارائه خدمات کردند.

وی عنوان کرد: نیرو‌های اعزامی در مدت حضور خود در مناطق زلزله‌زده اقدام به نصب تیر، رفع خرابی شبکه در بخش فشار ضعیف و ۲۰ کیلوولت، نصب ترانس، ایجاد روشنایی معابر و کابل‌کشی خودنگهدار در این مناطق کردند.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: با توجه به اعلام نیاز شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه و هماهنگی با دفتر نظارت بر توزیع شرکت توانیر اخیراً نیز ۲ اکیپ به همراه ۷ نفر نیرو، تجهیزات و بالابر به مناطق زلزله‌زده اعزام شدند تا با کمک دیگر اکیپ‌ها و توزیع نیروی برق کرمانشاه نسبت به تأمین برق کانکس‌ها و چادر‌های دایر شده اقدام کنند.

وی ابراز داشت: این روند تا پایان کار برقدار کردن کانکس‌ها و چادر‌ها در مناطق زلزله‌زده ادامه خواهد داشت.

شهیدی ادامه داد: همچنین علاوه بر این اکیپ عملیاتی با هماهنگی مدیریت بحران استان و سپاه ناحیه همدان یک دستگاه جرثقیل ۱۰ تن نیز به این مناطق اعزام شده است.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار