کد خبر: ۲۷۷۵۳
تاریخ انتشار : ۱۶:۳۱ - ۱۳ آذر ۱۳۹۶
گوگل که یکی از بزرگ‌ترین خریداران انرژی پاک در جهان است قصد دارد برای تامین برق مورد نیاز خود بیشتر از قبل از انرژی بادی استفاده کند.
به گزارش برق نیوز، گوگل بزرگ‌ترین شرکت خریدار انرژی تجدیدپذیر، قصد دارد برای تامین انرژی مورد نیاز خود، بیشتر از قبل، از انرژی‌های تجدیدپذیر استفاده کند. بر اساس یک بیانیه، شرکت‌های تابع آلفابت که گوگل هم عضوی از آنهاست، توافق کردند ۱۹۶ مگاوات برق مورد نیاز خود را از انرژی باد حاصل از دو نیروگاه «Avangrid» که در ایالت داکوتای جنوبی قرار دارند؛ خریداری کنند.

گوگل هم اکنون توافق کرده است که ۲/۸۴۶ مگاوات انرژی پاک خریداری کند که ۲/۰۵۷ مگاوات آن از آمریکا خواهد بود. این معامله، با ۱/۲۱۹ مگاوات، دومین خرید بزرگ یک شرکت در آمریکا محسوب می‌شود. بر اساس این بیانیه گوگل با مصرف انرژی پاکی که در دستور کار دارد با برنامه‌های جهانی خود منطبق می‌شود.

مصرف برق گوگل قابل توجه است، اما برای این شرکت که انرژی تجدیدپذیر خریداری می‌کند، این مساله یک دستاورد بزرگ محسوب می‌شود. تحلیلگران می‌گویند گوگل انرژی تجدیدپذیر خود را از سه قاره خریداری می‌کنند که این مورد هم راه را برای ده‌ها شرکت‌های دیگر هموار کرده است.
 
در آخرین معاملات گوگل، این شرکت انرژی باد را از پروژه‌های بادی «Coyote Ridge» و «Tatanka Ridge» که هر یک از آن‌ها دارای ۹۸ مگاوات ظرفیت هستند و توانایی تامین برق بیش از ۵۰ هزار خانه را دارند؛ خریداری کرده است.
 
منبع:آنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار