کد خبر: ۲۷۷۷۶
تاریخ انتشار : ۱۴:۵۸ - ۱۴ آذر ۱۳۹۶
بر اساس گزارش های دریافتی طی روزهای آتی تغییرات جدید مدیرتی در وزارت نیرو و صنعت برق انجام خواهد شد. به نظر می رسد تغییر در معاونت وزیر نیرو در امور برق و انرژی و توانیر از مهمترین انتصابات روزهای آتی اردکانیان باشد.

سرویس صنعت برق نیوز: بر اساس گزارش‌های دریافتی برق نیوز، طی چند روز گذشته حکم انتصاب بیش از ده نفر از مدیران ارشد صنعت آب و برق قطعی شده و به زودی ابلاغ می‌شوند. تغییراتی که در سطوح بالای مدیریتی در وزارت نیرو رخ می‌دهد و نقش تعیین کننده‌ای در سیاست گذاری سال‌های آتی وزارتخانه اردکانیان دارد.

باتوجه به پیش بینی‌های قبلی و بر اساس روال دوره‌های گذشته در صنعت برق، معاونت برق و انرژی وزارت نیرو و مدیرعامل توانیر از مهمترین تغییرات احتمالی هستند.

گزارش‌ها نشان می‌دهد تغییرات پیش رو از معاونت‌های وزارت نیرو شروع شده که در هر دو بخش معاونت برق و معاونت آب این تغییرات صورت خواهد گرفت. از همایون حائری مدیرعامل فعلی شرکت مدیریت شبکه برق ایران و مدیرعامل سابق توانیر بعنوان گزینه اصلی جایگزینی هوشنگ فلاحتیان معاونت جدید وزیر نیرو در برق و انرژی نام برده می‌شود.

پیگیری‌های برق نیوز از منابع غیر رسمی نشان می‌دهد همایون حائری به زودی معرفی شده و بعنوان بالاترین مقام مدیریتی صنعت برق تغییرات در بخش‌های دیگر را آغاز خواهد کرد.

در بخش آب نیز تغییرات مهمی در حال انجام است که در مهمترین آن‌ها می‌توان به انتصاب علی نورزاد به جای محمد حاج رسولی‌ها اشاره کرد. در انتصاب مهم دیگر قرار است محمدرضاشمسایی مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان بجای حمیدرضا جانباز مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور شود. البته جانباز هم قرار است بعنوان یکی از معاونت‌های دیگر اردکانیان معرفی و منصوب شود.

همچین گزارش‌ها نشان از تغییر مدیرعامل شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی دارد، اما هنوز فرد جایگزین قطعی نشده و به نظر می‌رسد تغییرات نهایی در این شرکت به معاونت جدید وزارت نیرو واگذار شده است.

در خصوص تعیین تکلیف نهایی مدیرعاملی توانیر، این روز‌ها سه سناریوی مختلف مطرح است. سناریوی اول که بنظر جدی‌تر از بقیه سناریوهاست به حضور معاونت برق و انرژی جدید وزارت نیرو بعنوان رئیس هیات مدیره توانیر و مدیرعاملی اشاره دارد.

ماندن کردی تا سال آینده و یا معرفی غلامرضا خوش خلق مدیرعامل فعلی برق منطقه‌ای تهران بجای کردی دو سناریوی دیگری است که این روز‌ها از آن صحبت می‌شود. خوش خلق که به سن بازنشستگی رسیده است قبلا نیز معاونت هماهنگی توزیع نیروی برق توانیر را برعهده داشته است. علاوه بر خوش خلق از گزینه‌های دیگری نظیر متولی زاده مدیرعامل برق منطقه‌ای خراسان و حسینی معاونت انتقال توانیر نام برده می‌شود که البته از شانس کمتری برخوردار هستند.

بر این اساس به زودی شاهد تغییرات در مدیریت ارشد صنعت برق خواهیم بود و تغییرات جدیدی متعاقبا در هفته‌های آتی رخ خواهد داد. گزارش‌ها نشان می‌دهد طی چند روز آینده خیلی از این تغییرات انجام خواهد شد و اخرین گزارش‌ها نشان از صدور حکم ۱۴ انتصاب جدید در روز‌های آتی توسط اردکانیان در بخش‌های مختلف آب و برق دارد.

انتشار یافته: ۱۱۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۴
7
12
انتصاب آقای مهندس حائری بعنوان معاونت برق و انرژی بهترین انتخاب ممکن است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
لطفا شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی و برخی از توابع استانی ان را که در دوره قبل به دلایل نامعلومی انتسابهای بدون تخصص و تجربه در انها انچام شده ، قبل از بحرانی تر شدن وضعیت ، نجات دهید.
دانشجوی برق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۴
5
3
چرا از افراد خبره در گروه های معاونت ها به جای معاونین وزیر استفاده نمی کنید؟؟؟!!!! اینها افرادی هستند که کار را از نزدیک لمس کرده اند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۴
2
4
بالاخره یکی پیدا شد ... . رو برکنار کنه. وقتی یه نفر چندین سال تو یه سمت بمونه اونجا محل ...... میشه. خوبه یه تحقیقی هم در مورد نیروگاههای خصوصی و کارخونه ... و نحوه خریدشون بشه
دلسوز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۵
6
5
این که نشد تغییر !باز همان آش و همان کاسه....
افراد توانمند زیاد داريم، همه این اشخاص بازنشسته هستند و توانایی اداره کردن ندارند
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۵
4
6
برگشت به عقب نباید کرد. اینها گزینه های مناسبی نیستند هرچند حایری شرایستگی دارد و توانا است اما بقیه ...
کارشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۵
0
9
با سلام
امیدوارم اقای مهندس حائری پس از انتصاب فکری به حال تخصصی شدن شرکت مادر تخصصی تولید حرارتی بنمایند و مشکل شرکتهای تولید نیروی برق را که به منظور خصوصی سازی به مدت محدود قرار بود فعالیت نمایند و هم اکنون به یک معضل مدیریتی و موازی کاری تبدل شده اند حل کنند و همچنین در حوزه معاونتهای منابع انسانی شرکتها تخصص علمی و تعهد عملی بجای تظاهر و سیاسی کاری مد نظر قرار گیرد.با تشکر
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۵
2
9
روزهای خوش برق باختری ها به پایان رسید.
آدمهای خوب و شریفی بودند ولی نه تنها هیچ تغییر مثبتی ایجاد نکردند بلکه با باز کردن پای دانشگاهیان به صنعت وضع را از گذشته نیز بدتر کردند. رفقا استاد دانشگاه نمی تواند یک مدیر موفق در صنعت باشد. تجربه موفقی نبود. خواهشمند است دیگر تکرار نشود و اما‌ مدیرعامل فرهیخته و با شخصیتی چون حائری با اشرافی که به امور انتقال و توزیع برق دارد مناسب ترین گزینه برای پست معاونت وزیر است. ولی خواهشی از ایشان داریم: در انتصاب افراد به شدت دقت کند چون از حالا برایش سناریو چیده اند و استدعا داریم حواسش به متملق ها و چاپلوس ها و نان به نرخ روز خور ها باشد
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۵
2
3
سلام.
جناب آقای دکتر اردکانیان امیدوارم فرصت مطالعه برق نیوز و کامنتهایی که برای اخبار گذاشته می شود رو داشته باشین.
خود جنابعالی بهتر از ما مطلع هستین که آقای مهندس حائری که جزو مدیران و متخصصین قابل احترام صنعت برق هستند در طول مدت نسبتا طولانی که مدیرعامل شرکت توانیر بودند با قابلیتهای اغلب مدیران عامل شرکتهای زیرمجموعه آشنا بوده و شناخت کافی داشتند. متاسفانه با گذشت یک دوره چهارساله از مدیریت آقای مهندس کردی و زمزمه بازگشت مجدد آقای حائری به رده های ارشد صنعت برق، تعدادی از مدیران عامل بویژه در بخش توزیع که شاید بیشتر از سه دوره دوساله و حتی شاید بیشتر بر جایگاه مدیریت تکیه داده اند و با ترفندهای مختلف سیاسی مانند لابی با نمایندگان مجلس اریکه قدرت رو رها نمیکنند، این شائبه در ایشان ایجاد بشه که با ورود آقای حائری دوباره روزهای خوش تمدید مدیریت فرا رسیده.
خود شما مستحضرین که آقای مهندس حائری به تجربه افراد فرسوده بیشتر از توانایی علمی و عملی نیروهای جوان اهمیت میدن و این مطلبی نیست که بشود پنهان کرد. البته تمامی همکاران بالای ۳۳سال خدمت یا بیشتر برای ما بسیار قابل احترام هستند و این موضوع به هیچ عنوان حداقل بنظر بنده توهین به همکارانی عمری در تلاش برای خدمت بوده اند محسوب نمی شود.
بنابراین خواهش می کنیم از شناخت آقای مهندس کردی هم استفاده کنید. در اینصورت با جمعبندی نکته نظرات به اطلاعات خوبی دست خواهید یافت.
لطفا در تغییر مدیریت شرکتهای توزیع که مدیرعاملش در طول سالیان متمادی مدیریت، شرکتی ورشکسته مطلق تحویل خواهند داد تعجیل بفرمایید.
ممنون.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۵
0
8
وضع توانیر خیلی وخیمه بالاخص در معاونت منابع انسانی
متخصص رق
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۵
13
1
بهاعتقاد من متخصص دکتر حقی فام از همه بهتر است تا مدیر عامل توانیر شود.البته با احترام به همه کاندیداا.
ننها راهبر توانیر حقی فام است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
چی میگی؟! دانشجوشی!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
متخصص رق؟؟
ناشناس
|
Pakistan
|
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۶
1
0
سایت وزین و محترم برق نیوز
با سلام وخسته نباشید انصافا تنها کسی میتواند این کشتی گل نشسته توانیر را نجات دهد است به قول خود ... آقای حائری موقعی که مدیر توانیر بودند تمامی کار های توزیع را باایشان مشورت وهماهنگ میکند وارتباط دوستانه وخانوادگی نزدیکی باایشان دارند .ما همکاران توزیع دعا میکنیم ایشان بجای خوش خلق پیشنهاد گردد مهندس ... از نظر سابقه کاری از مهندس خوش خلق 2 سال ارشدتر وباتجربه تر هستند..
ناشناس
|
Pakistan
|
۰۶:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۶
0
0
جناب آقای دکتر اردکانیان باسلام واحترام فراوان
اگر میخواهید شایسته سالاری را به معنای واقعی لمس کنید بایستی به شرکت توزیع برق ... را الگو خود قرار دهید که مهندس ... با 14 سال مدیر عاملی و38 سال سابقه چطور از نیروها استفاده مینمایید.
پرسنل شرح خدمات گیلان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۶
1
2
باعرض سلام وخسته نباشید به کلیه پرسنلزحمت کش برق نیوزو امیدوارم همیشه سایت برق نیوز با صلابت وباقتدار باشد وهیچ وقت چراغ برق نیوز خاموش نشود
به خاطر این انتخاب شایسته وبجا جناب مهندس حایری که از بدنه وزارت نیرو وفردی شایسته و با تجربه است به دکتر اردکانیان تبریک میگوییم
ودراینجا هم یک درخواست از جناب مهندس حایری داریم ما تعداد 395نفر پرسنل شرح خدمات وگوهر دیلمان هستیم که تعدادبیش از 320 نفرپرسنل با مدرک تحصیلی غیر فنی وغیر مرتبط با پیگیری ومحبت های جناب مهندس طالبی مدیر عامل شرکت ونمایندگان محترم مجلس گیلان از دولت قبل تاکنون وارد شرکت توزیع برق گیلان شدیم که اعلام میکنند بدلیل غیر مرتبط بودن مدرک ما امکان استخدامی وجود ندارد ما بیش از 13 سال سابقه کار داریم ضمن تبریک به آقای مهندس حایری از ایشان خواهش میکنیم یک گوشه چشمی به ما پرسنل شرح خدمات توزیع گیلان نمایند.انشالله که آقای مهندس حایری در پست جدیدشان موفق باشند.
توزیع گیلان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۶
0
2
جناب دکتر اردکانیان با سلام وضمن تشکر بخاطر این شجاعت شما در تغییرات مدیریتی وشایسته سالاری در بدنه وزرات نیرو
آقای دکتر اردکانیان مگر میشود یک فرد بیش از 13 سال وبیش از 37 سال در یک استان مدیریت کند اگر ایشان هر چی داشت تا کنون ارائه نموده ودیگر چیزی برای ارائه ندارد جناب دکتر اردکانیان انشالله که این موضوع شایسته سالاری در توزیع گیلان ساری وجاری شود وگرنه این آقایون من میبینم فقط مرگ اینها را از میزشان جدا میکند
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۶
0
1
تورو خدا هر چه زودتر .... رو عوض کنید که افتضاح به بار اورد.
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۶
7
3
واقعا حیف مهندس فلاحتیان و شمسایی هست و از پتانسیل های اثبات شده این دو شخصیت مدیریتی در صنعت برق کشور باید در سطوح کلان استفاده نمود . وگرنه مابقی مافیای برق هستند
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۶
9
1
بی شک دکتر حقی فام گزینه جدی است برای مدیریت عامل توانیر که در این گزارش برق نیوز از قلم انداخته است و بهتر است مد نظر قرار دهد.
چه کسی بهتر از,پروفسور حقی فام می تواند این کشتی به گل نشسته را به سر منزل مقصود هدایت نماید?
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
دوست عزیز تجربه سال های اخیر نشان داد اگر جناب پروفسور حقی فام در حوزه آموزش فعالیتشان را ادامه دهند بسیار ارزشمند تر است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
پرفسور جاش دانشگاهه! صنعت پرفسور میدان دیده زیاد داره!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
دکتر حقی فام اتفاقا کاملا اجرایی هستند چون از بدو تدریس مشاور شرکت های توزیع و توانیر بودند. اگر بروید دستورالعمل ها و ... تهیه شده را ببینید حتما یک طرف قضیه دکتر حقی فام است.
الان هم 3 سال است که خوب مدیریت کرده و توزیع را متحول کرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
پاسخ به 14:28
اینکه ایشون پروژه تحقیقاتی خوب انجام داده دلیل بر اینکه مدیر خوبی هم هست نیست! اگر به مشاوران و پیمانکاران و شرکتهای توزیع سر بزنید و از سر انصاف سوال بپرسید که ایشان گفتار درمانی کرده یا واقعا کار موثری انجام داده قطعا به این نتیجه میرسید که بیشتر حرف زده شده و در عمل خروجی همان بوده که قبلتر هم وجود داشته! الان طوری شده که ایشان از کمبود بودجه و مسائل دیگر شاکی شده اند!
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۶
1
1
برق نیوز سلام ..
امیدواریم تیم غضنفری توزیع برق خوزستان هم هرچه زودتر تعویض بشه،،، رسما شمشیر برداشته ان برای بچه های بختیاری..‌!! بگو از همون مدرک کارشناسیت خجالت بکش که همین بچه های بختیاری از دانشگاه آزاد شوشتر برآت چاپ کردن.....اسدیان شخصیت تکرار نشدنی توزیع برق خوزستان ...جات خالی آقای اسدیان بیا ببین حاصل زحماتت رو چطور دارن بخودشون میچسبونن
برق باختر
|
Germany
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۶
1
1
سلام.ای کاش جناب مهندس اردکانیان این مطالب بخونن.اوضاع در برق باختر خیلی وقت بهم ریختخ هست.همش شده زیرآب زنی و فقط به نیروهای قراردادی گیر میدن و تهدید به اخراج میکنن.یکی نیست عملکرد بسیار بد معاونین ومدیر عامل بررسی بکند.کجا بودیم و به کجا رسیدیم.
یاور رهبری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۶
2
8
حقی فام یه معاونت رو نتونست بچرخونه.
تجربه اجرایی نداشت متاسفانه و جایگاه دانشگاهیان رو متزلزل کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
اتفاقا معاونت توزیع توانیر را دکتر حقی فام متحول کرد و اکنون توزیع در شرایط خیلی بهتر از قبل است.
حقی فام اجرایی و علمی است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
اول اینکه یار امام و رهبری برند است و ککسی از آن سوء استفاده نکند.
دکتر حقی فام بسیار توانمند شایسته و فنی است. ایشان توزیع را متحول کرد و از نظر من ایشان شایسته هر پست بالاتری است.
از افتخارات نظام است که از حقی فام ها استفاده می کند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۶
3
4
حائری اگر شایسته بود که وضع صنعت برق این نبود. دوران وی دوران خان سالاری و نوچه پروری بود. قبلا هم در خصوص وی نوشتم و چند بار هم در کامنتهای دیگر انعکاس یافت. حقی فام را هم که همه دیدند. از پس یک معاونت هم بر نیامد. از پس یک مدیریت هم بر نخواهد آمد. سیستم ایشان برای کار کشیدن ا ز دانشجویان بنا نهاده شده و سنخیتی با این احوال ندارد.
شاید بهتر باشد یک مدیر خارجی و مثلا ژاپنی استخدام شود. یعنی وزارت نیرو از تیم فوتبال هم کم ارزشتر است؟
توانیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۶
1
9
لطفا اینقدر حقی فام را الکی بزرگ نکنید . به قول یکی از دوستان حتی نتوانست یکمعاونت را اداره کند چه برسد به یک شرکت.
مهندس حایری گزینه خوبی است ولی رفیق باز است و شایسته سالار نیست.
حسینی هم که نشان داد چیز زیادی در چنته ندارد.
خوش خلق هم ایضا
لطفا کمی تفکرات خود را توسعه دهید و گمان نکنید که حتما باید یکی ا زمعاونین جایگاه مدیرعاملی بگیرند که اگر میتوانستند تاکنون کاری کرده بودند. که اگر بدتر نکرده اند بهتر نشده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
حقی فام چون عده ای که شایسته پست نیستند را پست نداد حالا بده شد؟
حقی فام ها برند صنعت برق هستند و توزیع نیروی برق با وجود ایشان متحول شد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
ناشناس 14:30
ایشون به هرکسی که آذری بود پست داد. تنها کسی که پست و پروژه از آذریها نگرفت حافظ بود که اونهم همشهریشون نبود....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۶
0
3
آزموده راآزمودن خطاست. جناب آقای اردکانیان با تمام احترامی که به پیشکسوتان می گذاریم . آقایان در دولت پاکدستان با محافظه کاری چه بلاهایی بر سر توانیر و وزارت نیرو آورده اندوتوانیر زمانی برترین شرکت خاورمیانه بود جه انتظاری از آنان متوان داشت؟؟؟؟
علی از مسجدسلیمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۶
3
1
مهندس کریمی مدیر عامل برق اهواز میتونه گزینه موفقی باشه برای معاونت توزیع توانیر.
پاسخ ها
رضا
| -
ایشون اول توانمندی خودشو در اهواز و خاموشی هاش نشون بده توانیر پیشکش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۶
0
1
سلام
لطفاً فکری هم به حال توزیع نیروی برق استان اردبیل بکنید حدود ۵ ماه است که مهندس محمدی سرپرست شرکت است ، اما آقایان ... اصرار به مدیر عاملی فامیل آقای ... برای اردبیل داره ، چند ماه آرامش به شرکت بازگشته تقریباً از دست ... خارج شده و تا این فامیلش را مدیرعامل نکنه دست بردار نیست.ظاهرا این آقای فامیل یکی دو سالی برا بازنشستگی مانده و می‌خواهد با این حکم بازنشسته بشود
دانشجو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۶
1
0
بهترین گزینه برای مدیرکلی روسای گروه همان معاونت ها هستند.همین و بس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۶
0
7
می توان با برگشتن احمدیان به صنعت برق امیدوار شد با حائری و ... فرقی ایجاد نمیشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۶
1
3
دکتر محمد احمدیان معاون سازمان انرژی اتمی ایران و رییس شرکت تولید و توسعه انرژی اتمی است که سابقه معاونت امور برق وزارت نیرو در دولت های قبلی را داشتند یکی از گزینه های احتمالی معاون برق وزارت نیرو هستن
سعادت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۷
0
2
سایت عزیز ومحبوب برق نیوز باسلام ودرود
جناب آقای دکتر اردکانیان
باسلام وخداقوت لطفا شرکت توزیع ... را از این وضع موجود و اسفناک نجات بدید یکی نیست به این بنده خدا بگه آقا بس است برو بقیه عمرتو یه گوشه زندگی کن حالشو ببر
توزیع چی
|
Pakistan
|
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۷
1
3
باسلام
متاسفانه تفکر آقای حایری ... بازی است نه شایسته سالاری ایشان در حفظ ونگهداری مدیران عامل ... خوار و ... سالمند مخصوصا بالای 32سال سابقه بسیار کوشا است ایشان توجه به جابجای مدیران در شرکت توزیع ندارد وعملکرد مدیران عامل توزیع دراستانها برای ایشان مهم نیست در صورتی که مدیرانی داریم 10 سال در یک استان ماندن وهیچ کارایی ندارند
من از مهندس حائری این سوال دارم چرا مدیران عامل بالای 10 سال سابقه کار اعلام مینمایند مشکل داریم بودجه نیست اعتبارات مورد نیاز کافی نیست نمی توانیم پاسخگوی مردم باشیم مدیریت کردن در شرکت توریع بسیارمشکل است ولی زمانی که میخواهید آنها را جابجای کنید نمایندگات ومسئولین استانها را بسمت شما هدایت میکنند ودست به هر کاری میزنند تا این اتفاق نیفتد جناب مهندس حائری کسی که هدفش خدمت کردن باشد نه منافع مالی وشخصی بعد از 10 سال وشرایط سخت اعتباری وبودجه مطمئنا رفتن رابرماندن ترجیح میدهند
آقای مهندس حائری مسولیت سنگینی را میخواهید بپذیرید تورا به خون شهدا قسمت میدهم یک توجه بیشتری درمجموعه توزیع کشور واجازه ندهید این مدیران عاملی که بیش از 10سال در یک استان وبیش از 35 سال سابقه دارند از شما سو استفاده کنند واین شجاعت داشته باشید نیروهای شایسته وتوانمند جایگزین آنها نمایید .آقای مهندس حائری این اتنتصاب رابه شما تبریک میگوییم وموفق وموید باشید
ناشناس
|
Pakistan
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۷
1
3
جناب آقای مهندس حائری
با سلام وتبریک بجا شایسته حضرتعالی؛ ما منتظر شایسته سالاری در ساختار پیر وفرسوده استان ما هستیم.
به فکر باشیم
|
Pakistan
|
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۷
1
4
وضع حائری از همه بهتره این روزها
این نشون میده صنعت برق نتونسته در پرورش مدیران موفق باشه
خود کردی نباید اون موقع میومد حالا که اومده و سه سال تجربه کسب کرده چرا دوباره از صفر یکی دیگر باید کسب تجربه کنه
امسال سید زمان حسینی و غلامرضا خوش خلق هم هر کاری بلد بودند کرده اند
ناشناس
|
Pakistan
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۷
2
3
جناب آقایان مهندسین حائری وخوش خلق ضمن تبریک
لطفا درخصوص ... این دوره بیشتر توجه نمایید.
ناشناس
|
Pakistan
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۷
0
2
اخه یکی نیست به این بنده خدا بگه برای موندنش تمام چیز شرکت توزیع ... را اهدا کرد وبرای نگهداشتن میزش بیت المال به تاراج گذاشت انشالله که آقای مهندس حائری بدور از هر دوستی قدیمی دراین مورد خاص ورود خواهد کرد .به امید آن روز.وروزهای بهتر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۷
0
2
خدايا به تو پناه مي بريم از بي عدالتي و فساد و تبعيض در برق منطقه اي ... الان هشت سال مدير عامل با تيم بازنشسته خود كشتي برق منطقه اي ... را در منجلاب فرو مي برند. تا كي ما بايستي شاهد باشيم كه اينها در مسند قدرت باشند و كاركنان شركت را با سوء مديريت به انزوا و گوشه نشيني تبديل كنند. شما آقاي وزير، آقاي معاون وزير، آقاي استاندار به آخرت نمي انديشيد. به خدا و مردم چي جواب مي خواهيد بدهيد؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۷
1
3
کاش بجای استفاده از افرادی نظیر حائری و خوش خلق و ... از افراد تازه نفس ولی با سابقه مناسب استفاده می شد
چه اشکال داره نصف مدیرای ما زیر 50 سال سن داشته باشند؟ بجای رودوایستی و دلسوزی برای افراد قدیمی مدیران جوان و با تخصص بگذارید
اون قدیمی ها را با حفظ کرامت و جایگاه ازشون مشاوره بگیرید و حقوقشون رو بدید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۷
1
5
آقا افراد با سابقه ۳۰ به بالا باید بازنشسته شوند. اول از همه هم باید از توانیر شروع شود که پر از فسیل و سنگواره است.
درست است که تجربه مهم است ولی آدم با تجربه باید نقش مشاور دلسوز را بازی کند و نه یک عقده ای تنگ نظر که کماکان می خواهد کار اجرایی انجام دهد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۷
2
1
در پاسخ به کامنت روزهای خوش برق باختری ها به پایان رسید...
بایستی عرض کرد مهندس کردی در طول دوران مدیر عاملی توانیر حتی یک بار نیز به برق باختر سر نزد و در کل هیچ امتیازی برای برق باختر از این منظر ایجاد نشد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۷
0
0
سلام. اینقدر از مدیران فعلی که هیچ عملکرد مثبتی ندارند سخن نگید. خواهشا برید بچرخید و شایسته ها رو پیدا کنید. همانهایی که سالها بدون پست تو گوشه و کنار صنعت خاک میخورند و فراموش شده اند. فقط خدا رو شاکر باشیم که به حول و قوه الهی ... . دارن تشریفشون رو میبرن !
حسین
|
United States of America
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۷
0
0
با سلام
جناب آقای دکتر اردکانیان
از تغییراتی که شروع کردید سپاسگزاریم. اما صنعت برق در این چند سال گذشته به لحاظ مشکلات آبی که در سطح کشور و وزارت نیرو بوده ، مغفول مانده است و مدیران توانمندی در سطح بعضی از شرکت های توزیع به عنوان مدیر عامل منصوب نگردیده است و حال که قرار است مهندس حائری به عنوان ارشدترین جایگاه صنعت برق منصوب شود از ایشان خواسته شود که توجه ویژه به شرکت های توزع برق شود وبه نیروهای با تجربه بدون لابی گری توجه نماید و بعضی از مدیران بی تجربه که برای اولین با مدیر شدند وآنهم مدیر عامل بعضی از این شرکت های تویع فلک زده و نیروی انسانی را در شرکت ها از بین بردند و باعث رکود شرکت گردید ه اند توجه شود مانند شرکت توزیع برق ...
برقکاران توزیع گیلان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۸
0
1
به آفایان حائری وخوش خلق هم تبریک عرض مینماییم.
گمراه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۸
0
0
برق نیوز عزیزوبزرگوار باسلام
تمامی این اطلاعاتی به شما دادند اشتیاه بوده گزینه اصلی کسای دیگر هستند برق نیوز بازم رو دست خوردی اگر میخواهی گزینه اصلی را بدانیدبا مدیر عامل توزیع گ... با سابقه کار ترین مدیز عامل وسابقه کاری در کشور مشورت فرمایید.
همکاران توزیع گیلان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۸
0
0
برق نیوز عزیز وبزرگوار با سلام وخداقوت محبت بفرمایید کامنتهای همکاران توزیع گیلان رالحاظ فرمایید ما به غیر برق نیوز دیگر جایی برای درد دل کردن وانتقاد نداریم .ممنون وسپاسگزاریم.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۸
1
0
در مورد همه جا فكر شده به غير از معاونت منابع انساني وزارتخانه كه سال هاست در نقش سياهي لشكرعمل مي كند و هيچ تاثيري بر هيچ چيزي ندارد!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۸
0
0
با سلام و عرض ادب خدمت برق نیوز
تنها راه بیرون کشیدن این کشتی به گل نشسته برق
عدم استفاده از مدیران فسیل شده ای است که با بیش از 10 الی 15 سال خدمت در یک سمت مانده اند و بیش از 30سال سابقه دارند،
متقابل استفاده از نیروی جوان تر همراه با تجربه بالا و دلسوز بدون لابی با همشهزیان و هم زبان های خود میباشد
ضمنا کمی هم توجه به مدیریت های انتقال استان هایی شود که زیر نظر برق منطقه ای های استان دیگری به پرسنل و منافع آن استان ها ظلم می شود
عدالت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۸
4
3
زنده باد مهندس حایری.
دنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۸
1
0
باسلام
لطفا هرچه سریعتر مدیرعامل برق کهگیلویه وبویراحمد رو عوض کنید...
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۸
0
3
جناب مهندس حایری دوست داشتنی
خداوکیلی اگر معاون امور,برق شدید لطفا لطفا معاونینت در توانیر و جمله مدیرانی که در زمان شما مدیر عامل بودند را از,ذهن خارج کنید.
شاید برخی مدیران عامل تک و توک خدب بلشند اما از انها هم بگذر د یک تیم شفاف متخصص سالم و پاک بساز. بخاطر زضای خدا و بخاطر اینده کشور و بخاطر شرف خودت و خوش اخلاقی ات از اینها بگذر.
بگذار همه به خوبی از شما یاذ کنند نه انکه بگدیند حایری بسیار خوب است اما مدیران زیذ مجموعه اش ضعیف هستند و ....
خدا بهمراهت
ناشناس
|
United States of America
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۸
1
1
مدیر عامل توزیع ... اظهار داشته اند چون ... به آقایان حایری و خوش خلق ارسال کرده ام قطعا ارتقا میگیرم.
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۸
0
0
اینجا جهان سوم است.
حتی اگر یک نخبه هم وزیر شود باز همان آش است و همان کاسه.
تغییر نداریم اگر داشته باشیم بدتر از,قبل است. یعنی اینطوری بوش می اد.
باز هم متخصصین و نخبگان در,صف هستند و آزادکارها در راس.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۸
0
4
با برگشتن دکتر احمدیان بع عنوان معاون برق می توان به تغییر شرایط امیدوار بود
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۸
0
0
ظاهرا هنوز هم نحوه انتخاب مدیران زبان محور است و مغز محور نیست. چون مغزها فراری اند و اگر برگردند وزیر و یا زیر.
عجب دنیایی است؛

در کله پزی ها هم،
زبان از مغز گرانتر است!
درست مثل جامعه
که چرب زبان ها از عاقلان،
ارزشمندترند...

- احمد شاملو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۸
3
3
جناب آقای مهندس حایری نتیجه عملکرد شما در کسوت مدیرعاملی توانیر در انتصاب مدیران عامل فاسد برخی شرکتهای توزیع به انزوا رفتن دلسوزان و متخصصین صنعت برق در آن شرکتها شده و مدیران فاسد هم روز تولدتون براتون کادو تولد فرستادن و می فرستند ... به داد توزیع ج ک برسید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
دوست عزیز واقعا دمت گرم گل گفتی جناب حائری اگر برگشتی ازشما عاجزانه خواهش می کنیم مدیرغامل قبلی توزیع غرب مازندران را برنگردونی که بزرگترین اشتباه تاریخی شما خواهد بود.چون همه جامی شینه میگه حائری بیاد من هم میام.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۹
1
0
برق نیوز هم کارش شفاف نیست با هر که لابی دارد کامنتش می گذارد یا رد می کند
مدیر پایگاه شما کامنتی گذاشته اید که منتشر نشده است؟
فکر نمی کنم چنین رویه ای در برق نیوز باشد و تاکنون که کامنت ها منتشر شده است. در مورد هر شخصیتی که فکر بکنید هم موافق و هم مخالفش منتشر شده است.
ناشناس
|
Germany
|
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۹
0
1
دوستی میگفت برخی مدیران مثل انرژی هستند ، هرگز از بین نمی روند بلکه از حالتی به حالت دیگری تبدیل میشوند! هرچند تجربه بسیار مهم و ارزشمند است ولی لازم است به دیگر ظرفیت های توانمند صنعت برق نیز فرصت داده شود تا بتوان از آنها در بخشی ازپست های مدیریت ارشد نیز استفاده شود.
ناشناس
|
Spain
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۹
1
0
برق نيوز محترم . منظور از روزهاي خوش برق باختر چيست. ايا امكان دارد روزهاي خوش كنايه باشد .
حقگو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۹
0
1
برق نیوز عزیز یقین دارم که این کامت را منتشر نخواهی کرد اما من باب وظیفه شرعی و دینی و وجدانی بیان میکنم . اگر آقای ... در وزارت نیرو به سمتی منصوب شوند سزاوار است فردی به وزارت نیرو برود و در آنجا بش... به کل وزارتخانه. برادر من ایشان جزء اشاعه فساد و دلالی و لابی گری و حقه بازی هیچی برای گفتن ندارد ... را به تاراج برده است.باتشکر
مدیر پایگاه ما این کامنت را منتشر کردیم که مخاطبان بدانند دلیل منتشر نشدن خیلی از کامنت ها چیست. آخه این چه طرز انتقاد کردن است؟
بهتر بود همین حرف ها را با ادبیاتی قابل انتشار و بدون توهین بیان می کردید تا ما هم نیاز نباشد به اجبار و بر خلاف میل باطنی فیلتر کنیم
دوست قدیمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۹
4
1
معاون برق و انرژی فقط جناب دکتر اسکندری با ویزگیهای منحصر به فرد
علمی، اجرائی، سوابق تولید، انتقال و توزیع
مدبر، متهعد و مومن
با تونایی بالای اجرایی در بحث سینرژی گروهی و تیمی، دوست داشتنی و ولایی
سالاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۹
1
0
برق نیوزجان سلام .امید وارم دوران انتصاب های رفاقتی بسر رسیده باشد ودوران انتصاب برمبنای شایسته سالاری آغاز بشود انشا...شمارا به خدا کمی به فکرشرکت توزیع برق غرب مازندران باشید شایعه شده مدیرعامل قبلی دارد تلاش می کند بعنوان مدیرعاملی برگردد اگر اینطور بشود باورکنید قار است آخرالزمان شود .(یعنی اینقدر انتصابها در وزارت نیروبی حساب وکتاب میباشد)
علی بهاریوند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۹
0
4
کاش یه فکری هم به حال معاونت محترم و بزرگوار منابع انسانی توانیر بکننند.
خانه از پای بست ویرانه است
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۹
0
5
واقعیت این است که با تصدی پست معاونت هماهنگی توزیع توانیر توسط آقای حقی فام و حضور آقای خدرزاده که هیچ تجربه ای در زمینه توزیع حتی در زمان تدریس در دانشگاه نداشته اند شرکت های توزیع روز به روز تضعیف شدند همکاران ما هنوز پاداش سال 95 که هیج 45 درصد 6 ماه گذشته را هم دریافت نکرده اند . این چه طرز مدیریته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
اگر آمار پروژه های در دست انجام را که توسط ... در سایر دانشگاهها وکالتا در حال انجام است بدانید مغزتان سوت میکشد!!
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۹
2
4
دکتر حقی فام بهتر بود مشاور معاون هماهنگی توزیع می شد تا خود معاونت
حراست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۰
0
2
با سلام
عرض تبریک به پرسنل وزارت نیرو و تمامی واحد های زیر مجموعه.این میز به کسی وفا ندارد.گاهی زین بر پشت و گاهی پشت بر زین.فلاحتیان هم عوض شد.بقیه هم یه روزی این میز رو میگزارن میرن،اما نام نیک است که به جا میماند.انشااله با این تغییرات وضعیت تغیر وضعیت پرسنل اپراتور و نگهبان به سر انجام برسد.هردو قشر زحمت کشی هستند به تناصب کار محوله.با تشکر و امید پیروزی و کامیابی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
اتفاقا برای مدیران در صحنه قانون بقای میز همواره بر قراره، مدیریت حذف نمی شود، بلکه مدیر از میزی به میز دیگر نقل مکان کرده و کماکان ....
بختیاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۰
0
0
اون اقای بختیاری که به برق شوشتر خوزستان اعتراض داره

باید گفت بهتره به جای جوالدوز زدن به بقیه سوزن به خودت بزنی
اتفاقا این شمایین که هر جا رفتین با قومیتگرایی و باند قومیتی وباعث اخلال در روند کار و ظلم در حق افراد غیر قومیتی میشین

مهم شایسته سالاری نه بختیاری سالاری

تجربه نشون داده هر کس هم کمی با شما زاویه پیدا کرده با فراموشی همه الطافش نابودش میکنین
وقتی هم به باتدبازی قومیتگراییتون اعتراض میشه مظلوم نمایی میکنین و میگین به ما سر قومیتمون ظلم میسه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۰
0
1
جناب آقای دکتر اردکانیان
با سلام
از اینکه تغییرات را شروع نمودید سپاسگزاریم.
اما در چند سال اخیر که وضعیت آب در کشور و وزارت نیرو بحرانی گردیده است.با عث گردیده صنعت برق تحت شعاع آن قرار گیرد و مغفول بماند ودر بدنه آن از نیروهای نا کار آمد و بی تجربه استفاده شود. بخصوص در بعضی ازشرکت های توزیع برق که جبهه صنعت برق می باشند استفاده از نیروهایی که برای اولین مدیریتشان مدیر عاملی شرکت های توزیع فلک زده می باشد که باعث نابودی نیروی انسانی در این شرکت ها شده است برای نمونه سری به شرکت توزیع نیروی برق استان چهار محال و بختیاری بزنید.
با تشکر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۰
0
0
با سلام. آیا هنوز گزینه های معاونت آب برای سایت محترم برق نیوز مشحص نشده است ؟ یعنی اسامی آقایان مهندس مظفری - دکتر مکنون - مهندس شمسائی - مهندس جانباز و... را برای این موضوع نشنیده اید ؟اگر وقت شد ، این مطلب فراموش نگردد. لطفا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۰
0
0
باسلام واحترام .جناب آقای وزیر شما رابه خدا فقط آن رسیده که به اوضاع نابسامان برق منطقه ای مازندران رسیدگی فرموده و آن بافت مدیریتی رامتحول فرمایید.
ارش
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۰
3
2
با سلام و احترام
به عقيده بنده مهندس حائري بهترين گزينه معاونت برق و انرژي مي باشد
با سپاس از اقاي دكتر اردكانيان
آرش از توزیع
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۰
2
4
انتصاب مهندس حائری بازگشت به عقب، تداوم حضور بازنشستگان و ادامه مافیای مدیریتی فعلی خواهد بود. دکتر محمد احمدیان توانایی و تفکر لازم جهت ایجاد تحول در صنعت برق را دارد.
حقی فام و کردی با اجرای بد و ناقص بخشنامه چیت چیان در مورد مزایای رفاهی ضربه بدی به پرسنل شرکتهای توزیع زدند و از رفتن انها بسیار خوشحالم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
دکتر حقی فام و خدر زاده با آن اسم بزرگ آمدند ولی در عمل نه
یار امام
| Iran (Islamic Republic of)
مهندس حائری و دکتر حقی فام توانا و توانمد و عزیز و دانشمند هستند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۱
2
4
جناب آقای ... علاوه بر سوابق درخشان اجرایی و اداری دارای مدرک در تراز بین المللی است. یقینا میتوانند جز گزینه های مناسب باشند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
برق نیوز جان الان این کامنت سیاه نمایی بود، توهین بود، انتقاد بود؟؟ یه روشن نمایی کن نخ کار دست ما هم بیاد!
مدیر پایگاه برخی از افراد وقتی اسمشون در اینجا عنوان می شود بنا به دلایلی که خودشون دارند درخواست حذف انرا می کنند.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۱
0
0
با سلام خدمت دست اندر کاران برق نیوز
از آقای حائری درخواست اکید می گردد, در صورت انتصاب به معاونت انرژی وزارت, نسبت به تغییر معاونت ... و به تبع آن تغییر مدیران عامل نیروگاهها, ازجمله مدیرعامل نیروگاه شهید ... که این نیروگاه را به قلعه نظامی و حیاط خلوت آقای ... , تبدیل نموده است, عنایت ویژه ای مبذول فرمایند. آقای مهندس حائری, فریب ظاهر و حرفها و اقدامات نمایشی آقایان نامبرده را نخورند چون که تخلفات این دو نفر, حداقل برای پرسنل نیروگاه آشکار شده است.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۱
0
0
برق نیوز عزیز, لطفا از سانسور نمودن اسامی و عناوین در کامنت های ارسالی بنده خودداری نمائید. ناسلامتی شما باید امین و حافظ آرا و نظرات همکاران وزارت نیرو بوده و انتقادات و تخلفات مدیران مجموعه وزارت نیرو را انتشار و انتقال دهید. مطمئن باشید که بنده بیکار و مریض نیستم که با افشای تخلفات مدیران ,خود را در معرض عوارض و مشکلات کاری قرار دهم. در کامنت قبلی بنده, اسامی معاونت تولید شبکه, پیشاهنگ و مدیر عامل نیروگاه شهید رجایی ,فرهور سانسور شده که تقاضا دارم آن را اصلاح فرمایید تا وزیر محترم نیرو و معاونت انرژی وی, در جریان تخلفات و مظالم اینها قرار بگیرند. اینجانب به سبب انتقاد و اعتراض به این آقایان, که نیروگاه شهید رجایی را محفل خانوادگی و آشنایان خود نموده اند, بارها توسط آقای فرهور مورد آزار و اذیت قرار گرفته که آخرین اقدام ایذایی و تخریبی وی, انتساب اتهامات واهی و سخیف به بنده و محکومیت من در کمیته انضباط کار نیروگاه و کسر مزایای قانونی ام بوده است. آقای دکتر اردکانیان, بخش تولید برق را از مافیای معاونت هماهنگی تولید, آقای پیشاهنگ و فرهور تطهیر نمایید. باسپاس
علی حسنی گلسفید- رئیس گروه نظارت بر بهره برداری نیروگاه شهید رجایی
مدیر پایگاه ما این کامنت شما را عینا منتشر کردیم تا هم برای شما و هم بقیه دلایل عدم انتشار برخی کامنت ها مشخص شود.
چند نکته:
اولا از کجا معلوم است که شما راست می گویید یا چنین ادعایی صحت داشته باشد؟ صرف ارسال یک کامنت نمی توان به صحت یا عدم صحت آن پی برد و ما هم در جایگاهی نیستیم که بخواهیم این ادعاها را اثبات کنیم.
دوما باید دلایل و حرف های طرف دیگر را هم شنید و بعد نتیجه گیری کرد شاید شما هم خطاهای دیگری غیر از آنچه که خود می گویید داشته اید که جریمه شده اید!
سوما دادن القابی مانند مافیا، اقدامات تخریبی، ایجاد محفل خانوادگی، تخلفات مدیریتی و... مصداق بازر توهین و تهمت بوده و این مدیران می توانند علیه برق نیوز بخاطر انتشار این کامنت شکایت کنند.

واژه تطهیر کردن نوعی بی حرمتی است. عبارت اتهامات واهی و سخیف و... هم متواند تشویش اذهان عمومی را در پی داشته باشد.

قرار نیست با توهین و تهمت و بی احترامی به بقیه، امین و حافظ ارای همکاران باشیم. هرچقدر هم حق باشما بوده باشد ما اجازه انتشار برخی مطالب را نداریم و این ربطی به طرفداری و جانبداری ندارد. وظیفه رسانه حکم صادر کردن نیست بلکه انتشار حکم های صادر شده قانونی است.
اعتماد و اطمینان کاربران برای ما بسیار اهمیت داشته و تلاش خواهیم کرد قدردان ان باشیم
توزیع یاسوج
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۲
0
0
سلام
لطفا مدیر عامل استان ما رو هم تغییر بدین و از این وضع اسفناک نجات بدین تو رو خدا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۳
0
0
اسحاق جهانگیری:
برخی مدیران بی‌انگیزه آویزان کشور شده‌اند و نه تنها خود شجاعت کنار رفتن را ندارند، بلکه هیچ فردی نیز شجاعت کنار زدن آن‌ها را نارد.
پ ن پ جناب جهانگیزی. اینا تازه پست جدید و باتر می خوان.
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۳
0
0
جناب مهندس حائری. شنیده می شود معاونین سابقت را برای مدیرعاملی داری پیشنهاد می کنی. این اوج خیانت است.
شما انسان شریفی هستید لطفا به مردم فکر کنید.
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۶
0
1
فعلا که همه تغییرات مسکوت مانده است ، اما امید به تغییرات داریم چون بعضی از مدیران بیش از 8 سال است که به عنوان مدیر عامل استانهای بزرگ و.... هستند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۷
0
0
درود بر مدیر محترم برق نیوز
با توجه به تغییرات ، از مدیران ارشد تقاضا داریم نیم نگاهی هم به تحریم های شرکت برق منطقه ای زنجان علیه استان قزوین داشته باشند و در مورد تعیین تکلیف پرسنل کارمعین (مشخص) نیز مساعدت بفرمایند .
بعنوان مثال : در استان قزوین با وجود شهرصنعتی های متعدد (البرز و ، کاسپین ، لیا و ...) تنها یک پست ۴۰۰ کیلو ولت وجود دارد که اخیرا احداث گردیده ،
ولی در زنجان تعداد ۴ پست ۴۰۰ کیلو ولت هست که برخی بدون بار یا کم بار می باشند
یا مثال دیگر: هیچ مدیری از قزوین در هیئت مدیره برق منطقه ای زنجان وجود ندارد .
《قضاوت با شما سروران》
کبلعلی
|
Germany
|
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۸
0
0
چقدر کوچک شد جایگاه مدیریت , وقتی که آدمیت از ان رخت بر بست.
امروز برق ما تر شد به بزاق ضعف ما.
هر کس که ندارد نشانی از علم می شود مدیر نخبگان ما.
امروز ضعیفند مدیران ولی تکیه دارند بر بلندای جایگاه صنعت ما.
بیایید بیایید به یکباره بگوییم
ایا ای اردکانیان وزیر سفیر ما
جان من جانان من
بکن این دندان های ضعف ما
بیانداز کناری مدیران متملق چاپلوس بیسواد و زیراب زن ما
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۸
0
0
سهراب سپهری
: "جای مردان سیاست بنشانید درخت، تا هوا تازه شود."
واقعا اینا مدیرند? رانت و رانت و رانت. هر چی بیسواده می شه مدیر. می دونی چرا?
واقعا چرا همه مدیران ارشد دوست دارند کدیران پایین دستشون چاپلوس و ترسو و بیسواد باشند?
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۹
0
0
با سلام :ضمن ارزوي موفقيت بر جناب اقاي دكتر اردكانيان وهمه عزيزان در صنعت برق كه حقيقتا نقش بسيار مهم وارزنده در كشور دارد انچه در انتخاب مهم اينكه هر بزرگواري هر هر مسند قرار يگرد مهم اين است كه با موضوعاتي همچون تبين خط مشي ها براي اينده صنعت وتوليد بهره وريوعدم سياسي بازي در صنعت را سر لوحه كار قرار دهد در انتخابها به اصل شايسته سالاري بجاي سفارش بسيار توجه داشته باشد ؛ احترام نمايندگان به عنوان وكلاي ملت نياز ولي نبايد تابع گفتمان انها باشد گذري بر صحبتهاي وزير محترم اقتصاد دولت يازدهم وگفتمان ان بزرگوار در زيمنه عدم پذيرش هر توصيه وامادگي مبني بر كنار رفتن بسيارمهم ميباشد ونهايتا همه كار كنان صنعت برق بايد بدانند كه توفيق وموفقيت وبهبود زماني حاصل ميشود كه همه در اعتلاي ان كوشا باشند چرا كه اثار ان نتنها در وزارت ومادر تخصصي بلكه از تحميل هزينه اضافي بر مردم وخود ما نيز جلوگيري ميشود همه از مدير ان انتظار فرج دارند در حاليكه گاها نقش خود را فراموش ميكنند كه خود نيز در موفقيت نقش ارزنده دارند والبته مديران نيز نبايد دلبسته ميز شده بطوريكه گاها بواسته ان حضور خدا را در مناسبات تصميم گيري فراموش نمايند بلكه فرصت خدمت پيش امده (البته بعضا تصور ميگردد خدمت فقط مصوص مديران است در حاليكه همه اركان سازمان بواسطه در يافت حقوق وظيفه يكسان ومشابه دارند كه بايد بطور دقيق بدان عمل نمايند گاها ديگران مورد ارزيابي قرار ميگرند در حاليكه از ارزيابي خود غافل ميشويم انتظار از ديگران زياد ميشود در حاليكه انتظار خود در قبال سازمان را انجام نمي دهيم در حاليكه هر دو ملزوم ومتقابل يك ديگر هستند ) انشالله هر كس را جناب وزير محترم در راه تحقق رسالت سازمان مصلحت دانستن همه بايد كمك نموده تا موفقيت حاصل گردد و فرد انتخاب شده نيز بايد خط مشي ها وفرايندهها را با جديت اصلاح تا نظام بهره ور حاكم گردد وبديهي است كه در تحقق اين امر هم علم لازم است وهم تجربه وهمت وپشتكار چه بسا دو موضوع تجربه وهمت از علم امروزين مهم تر ميگردد چرا كه با تزريق علم بدون دانش وافزايش مدارك در صنايع واقعا واگذاريها بيشتر و نتيجه عملي حاصل نشده است جز ارتقا توقعات انشالله همه ما در تحقق اهداف عالي ووزارت ومادر تخصصي ها با مشاركت يكديگر به اين مهم بعنوان اساس ضروري اينده كمك كنيم .با قوت و توكل صرفا خدا
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۹
0
0
سهراب سپهری
: "جای مردان سیاست بنشانید درخت، تا هوا تازه شود."
واقعا اینا مدیرند? رانت و رانت و رانت. هر چی بیسواده می شه مدیر. می دونی چرا?
واقعا چرا همه مدیران ارشد دوست دارند کدیران پایین دستشون چاپلوس و ترسو و بیسواد باشند?
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۳۰
0
1
اردکانیان منتظر چیست؟
اگر قرار بود همان تیم قبلی باشد که خود چیت چیان بهتر بود
باید تغییر احساس شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۳۰
0
0
آیا دقتر نطارت بر بهره رداری توزیع نیاز ندارد یک مدیر علمی پرسنل آن برآن مدریت کند؟
کمی هم بد نیست ما به فکر پرسنل هم باشبم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۱
0
0
فکری به حال مدیران ضعیف هم شود.
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۱
0
0
جناب وزیر خواهش ما این است
لطفا لطفا لطفا مدیران را ازبین افراد با سواد و با تجربه انتخاب کن.
نشود طوری که فردی را مدیر بگذاری از دانسگاه آزاد بعد کارمندانش بروند از MIT گرنت فوق دکترا بگیرند و انور مرز بگویند ایران که با دنیا رابطه ندارد لذا تکنولوژی ندارد پس چون تکنولوژی پیشرفته نمی خواهد مدیرانش را از بین افراد با مدارک کشکی انتخاب می کند . لذا نخبگانش چاره ای جز کوچ ندارند.
خواهشا شما عنایت بفرما این مدیران را بردار.
مردم این کشور,شایسته این مدیران نیستند که هذفشان از مدیریت کسب ثروت و شهرت و قدرت است.
ما مدیر متخصص می خواهیم.
عنایت بفرما اگر نمی توانی حقوق پرسنل را زیاد کنی و تکر نمی توانی تکنولوژی وارد کنی و اکر نمی توانی صتعت برق را رشد دهی لااقل نگذار عده ای روی مخ نخبگان بزوند.
ناشناس
|
United States of America
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۱
0
0
جناب وزیر خواهش ما این است
لطفا لطفا لطفا مدیران را ازبین افراد با سواد و با تجربه انتخاب کن.
نشود طوری که فردی را مدیر بگذاری بعد کارمندانش بروند از MIT گرنت فوق دکترا بگیرند و انور مرز بگویند ایران که با دنیا رابطه ندارد لذا تکنولوژی ندارد پس چون تکنولوژی پیشرفته نمی خواهد مدیرانش را از بین افراد با مدارک کشکی انتخاب می کند . لذا نخبگانش چاره ای جز کوچ ندارند..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۲
0
0
حیف مملکت ما که دارن برقشو هم میل می کنند.
به باد دادن بیت المال. پول بی زبونه که داره حیف و میل می شه.
آحرین بریز و بپاش در مناطق زلزله زده غرب کشور است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۲
0
1
بیلان عملکرد دوساله خود را ارائه دهد. چند تا کار موثر نتیجه داده داشته و چندتا اقدام ناراحت کننده ناراضی ساز؟! چقدر حرف زده و چقدر سیستم را جلو برده؟ یا چقدر ایجاد نارضایتی کاری کرده و مستقیم رفته سر حقوق و مزایای مردم؟ مشاورین و پیمانکاران و شرکتهای توزیع نظر دهند.
کارشناس تولید برق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۳
0
2
با سلام
امیدورایم وزیر محترم تکلیف شرکتهای تولید نیروی برق را که برای واسطه گری مالی و انتقال سهام دولتی به خصوص تشکیل شدند و هم اکنون داعیه مدیریت فنی و اعمال حاکمیت دولتی بر نیروگاههای مهم و بزرگ را دارند زودتر مشخص کنند چون این شرکتها فاقد نیروهای فنی و تخصصی برای انجام پروژه ه ای تعمیراتی و نوسازی در نیروگها بوده و وجود آنها منجر به تاخیر در انجام کارها و خسران برای وزرات نیرو می باشد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۴
0
0
فعلا که ... رو توی توانیر مدیر کل کرده اند و بعید نیست فردا معاون و پس فردا مدیر عامل شوند.
اینها همه موروث تفکرات مهندس حایری بوده و هست.
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۴
0
0
آقای مهندس اردکانیان
مدیر عامل ... که شاهکار... هستن واقعا غیر قابل تحمل و دور از انصاف و عدالته آخه این کلمه شایسته سالاری رو کجای دلمون بذاریم از شما انتظار نداشتیم ما که سیه روز شدیم بقیه را دریابید و مستقیما دخالت کنین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۴
0
0
لطفا بداد برسید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۶
0
0
با این وضع برق زنجان چشم اندازی جز تباهی ندارد خواهشا خواهشا خواهشا رسیدگی فرموده و بررسی فرمایین ما سکوت می کنیم قضاوت با شما
مینا
|
Germany
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۷
0
0
تو دنیا بهترین ها را مدیر می گمارند و ما در برخی موارد کسی را که زیرابزن تر باشد و بیسوادتر و بله قربان گو تر.
همین ها است اسباب اختلاس و دزدی.
آخه مدیر والامقام که پست تقسیم می کن:
این فرذ و ادم های ضعیف همیتطور که کولی میدن تا پست بگیرند و در این راه هرکاری می کنند که بعد از پست گرفتن بیت المال ... می,دن.
اینا هستن که میشن مدیران ...
عالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۸
0
0
بابا اینطوری که پیش می روی زیر اب خودت راهم این معاونین و.......خواهند زود برس به داد شرکتهای توزیع همینهایی که دور شما جمع شده اند وهمش از انها می نویسند تا دیروز مدیر عامل ومعاون هماهنکی بودند چکار کردند بدبختی شرکتها یی که هم اکنون می بیند نهالی که کاشتند تصمیمات غلط اینها بوده مدیر عاملها اینها روی کار اوردند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۸
0
0
افراد ... مانند مدیر کل ... که در بحث تهاتر ها فقط در حال زیرمیزی گرفتن و تبانی و رانت است نورچشمی همه است چون به شیوه قانون جنگل در حال لت و پار کردن رقبا است.
این افراد دست چین مهندس ... هستند که اقایان سنگشان را به سینه میزنند
ناشناس
|
India
|
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۵
0
0
آقاجان اینا رو بریز دور. فکر می گتی آشوب های خیابانی برای چیه?
بی عدالتی.
کرج
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۸
0
0
با سلام لطفا به داد شرکت توزیع ... برسید با مدیریت ضیف و پشت پرده ا... و همراه آوردن افرادی مثل سید ... از دوستان قدیمیش و برادر خانم و پسر عمو خانمش به اسامی هردو ... در قالب نیرو های پیمانکاری متاسفانه شرکت را به گند کشیده معاون برنامه ریزیش آقای م... اختلاس 5 میلیاردی به بار آورده که پرونده اش در بازرس استان در جریان هست
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
0
0
باسلام خدمت مهندس حائری عزیز لطفا بداد توزیع خوزستان برسید تا گندش در نیومده اقای .....و ...... شرکت به نابودی بردن حتی میتونید از پرسنل و پیمانکارها بپرسید شرکت به کوری رفت اقایون با زور نمایندگان قبلی امدن ودارن ریخت و پاش میکنند خداوکیلی به داد مردم برسید ممنونم
حسن خسروی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
0
0
آب از سر چشمه گله برادران من....کسی بالا سرشون نیست توتابستون ۷۰ درصد مشترکین ازپشت کنتور برق میگیرن ازاون طرف هم سبیل چرب میکنن وهیچ مشکلی پیش نمیاد تازه برای این کار تبلیغ هم میشه تمام معمورهای برق اینرا میدونن بخدا ..اگر اونچه استفاده میشه پرداخت بکنن واقعا سرجویی میکنن ..ولی مفت هست چرا صرفه جویی بکنه تمام مسعولین برق استانها ایرا میدونن ولی جلو گیری نمیکنن ..چرا باید از جیبشون بپرسی دیکه آخه همه اونهایی که برق میدزدن میگن این حق ماست ..جالبه نه
جلال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۳
0
0
... ، خائن به تمام معنا در حوزه خصوصی سازی صنعت برق بود . خدا ازش نگذرد.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار