کد خبر: ۲۷۸۰۲
تاریخ انتشار : ۱۱:۴۴ - ۱۶ آذر ۱۳۹۶
مدیرکل مدیریت بحران خوزستان از اعلام آماده‌باش در شرکت‌های برق و دستگاه‌های امدادرسان در پی پیش‌بینی وقوع همزمان ریزگرد‌ها و بارندگی در استان خبر داد.

به گزارش برق نیوز، کیامرث حاجی‌زاده اظهار کرد: در پی پیش‌بینی‌های هواشناسی مبنی بر وقوع بارش برف، باران و تندباد و پدیده گرد و خاک با منشا داخلی و خارجی طی دو روز آینده در خوزستان، ستاد هماهنگی مدیریت بحران به منظور مقابله با هرگونه پیشامد احتمالی، به تمامی دستگاه‌های امدادرسان و خدماتی از جمله شرکت‌های توزیع نیروی برق و شرکت‌های برق‌منطقه‌ای اعلام آماده‌باش داده است.

وی در پاسخ به اینکه باتوجه به پیش‌بینی وقوع همزمان بارندگی و پدیده ریزگردها، احتمال تکرار بحران قطعی برق سال گذشته وجود دارد؟ بیان کرد: براساس گزارش‌های شرکت‌های برق‌منطقه‌ای و توزیع نیروی برق خوزستان و اهواز تمامی شستشوی مقره‌های برق به طور مرتب انجام می‌شود و در حال انجام است.

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان افزود: بنابراین با استناد به این گزارش‌ها که در حضور استاندار خوزستان نیز ارائه شده، آمادگی لازم وجود دارد و بحران قطعی برق سال گذشته را نخواهیم داشت.

 
منبع: خوز نیوز
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار