کد خبر: ۲۷۸۰۷
تاریخ انتشار : ۱۵:۳۸ - ۱۶ آذر ۱۳۹۶
دوازدهمین کنفرانس بین المللی حفاظت و اتوماسیون در سیستمهای قدرت ماه آینده در دانشگاه علم و فناوری مازندران برگزار می شود. 20 آذرماه 96 آخرین مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه کنفرانس بوده و همایون حائری سخنران ویژه این کنفرانس است.

سرویس علمی برق نیوز، دانشگاه علم و فناوری مازندران با همکاری انجمن مهندسین برق و الکترونیک ایران (شاخه مازندران) و شرکت برق منطقه‌ای مازندران و حمایت دانشگاه صنعتی بابل، دوازدهمین کنفرانس بین المللی حفاظت و اتوماسیون در سیستم‌های قدرت را با هدف رشد و توسعه دانش و فناوری در زمینه حفاظت و اتوماسیون شبکه‌های قدرت برگزار می‌کند.
 

سخنرانی چهره‌های برجسته دانشگاهی داخلی و خارجی در کنفرانس
حضور استاد بین‌المللی جناب آقای پروفسور Crossley و ۴ استاد برجسته داخلی به عنوان سخنران کلیدی کنفرانس موجب اثر بخشی کنفرانس در راستای اهداف پیش‌بینی شده خواهد گردید.
 
همایون حائری مدیرعامل فعلی شرکت مدیریت شبکه برق ایران، نیز در دوازدهمین کنفرانس بین المللی حفاظت و اتوماسیون در سیستم‌های قدرت به عنوان سخنران ویژه کنفرانس به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.
 

برگزاری کارگاه‌های آموزشی و نمایشگاه‌های جانبی
کارگاه‌های آموزشی در تاریخ ۲۵ دی ماه ۱۳۹۶ برگزار می‌گردد. نمایشگاه در روز‌های برگزاری کنفرانس برپا است و توسط مدیران و کارشناسان ارشد صنعت بازدید خواهد شد. در این کنفرانس ۱۴ غرفه برای نمایشگاه در نظرگرفته شده است و تاکنون افرادی برای دریافت غرفه اعلام آمادگی کرده اند. شایان ذکر است برگزارکنندگان نمایشگاه از اسکان رایگان برخوردار خواهند بود.
 

تقدیر از رساله/پایان‌نامه برتر و چهره‌های برجسته صنعت و دانشگاه
دبیرخانه کنفرانس به منظور قدردانی از تلاش‌های علمی و تحقیقاتی استادان و دانشجویان دانشگاه‌های کشور از پایان‌نامه‌ها و رساله‌های برتر در زمینه حفاظت و اتوماسیون سیستم‌های قدرت قدردانی می‌نماید. به منظور قدردانی از چهره‌های شاخص دانشگاهی و صنعت برق، دبیرخانه دوازدهمین کنفرانس حفاظت و اتوماسیون در سیستم‌های قدرت در نظر دارد از این چهره‌های خبره و برجسته در سطح استان و ملی قدردانی نماید.

 
آخرین مهلت ارسال مقالات
ارسال مقالات به دبیرخانه کنفرانس تا ۲۰ آذرماه 96 مهلت دارد. مقاله‌های ارسالی به دبیرخانه کنفرانس می‌توانند به زبان‌های فارسی و انگلیسی تهیه شوند. کمیته برگزارکننده کنفرانس از کلیه محققین و پژوهشگران محترم خواهشمند است جهت رعایت زمانبندی کنفرانس حداکثر تا تاریخ فوق مقالات خود را در سایت کنفرانس بارگذاری نمایند. فرمت مقالات و محور‌های موضوعی کنفرانس در سایت www.ipaps.ir موجود می‌باشد.


کمیته برگزارکننده کنفرانس طی مذاکراتی و تفاهم‌نامه‌ای که با مدیر محترم هتل مروارید بهشهر منعقد نموده‌اند برای اسکان مهمانان و شرکت‌کنندگان در کنفرانس هماهنگی‌ها و تخفیف %۲۰ صورت گرفته است. از دیگر تدارکات دیده شده می‌توان به در نظرگرفتن یک تور سیاحتی در روز اول یا دوم در منطقه نمونه گردشگری عباس آباد بهشهر برای مدعوین اشاره نمود.

نشانی دبیرخانه کنفرانس، دانشکده برق، دانشگاه علم و فناوری مازندران (بهشهر)، خیابان دانشگاه، بهشهر، مازندران، ایران است. برای تماس با دبیرخانه کنفرانس از راه های ارتباطی زیر استفاده نمایید:
تلفن: ۳۴۵۵۲۰۱۰-۰۱۱
فکس: ۳۴۵۵۲۰۱۰-۰۱۱
پست الکترونیکی: info@ipaps.ir
ادرس سایت: www.ipaps.ir
 
 
برق نیوز بعنوان حامی رسانه ای این رویداد علمی، اخبار و اطلاعیه های آن را منتشر می کند.
 آخرین مهلت ارسال مقالات به دوازدهمین کنفرانس حفاظت و اتوماسیون در سیستمهای قدرت
 
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار