کد خبر: ۲۷۸۸۱
تاریخ انتشار : ۱۵:۲۷ - ۱۹ آذر ۱۳۹۶
شرکت توزیع نیروی برق اهواز با هدف ارتقاء سطح فعالیت‌های فنی در شبکه فشار متوسط، معاونت بهره برداری این شرکت به سرپرستی فرج نیا مورد ارزیابی نظارت عالیه توانیرقرار گرفت.

به گزارش برق نیوز: شرکت توزیع نیروی برق اهواز با هدف ارتقاء سطح فعالیت‌های فنی در شبکه فشار متوسط، معاونت بهره برداری این شرکت به سرپرستی مهندس فرج نیا مورد ارزیابی نظارت عالیه توانیرقرار گرفت.

دراین جلسه سعیدآقایی معاونت بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق اهواز بیان داشت: ارزیابی عملکردیک سازمان و شناخت نقاط قوت وضعف آن می‌تواند درتحقق اهداف وچشم انداز آن کمک شایانی داشته باشدخصوصا اگر این ارزیابی توسط کارشناسان خبره خارج از سازمان صورت پذیرد.

وی در ادامه افزود: پس از بحران سال گذشته تلاش‌های زیادی برای نگهداری از شبکه با کمک پتانسیل داخلی و همراهی کارشناسان توانیر و دیگر شرکت‌ها صورت گرفت که تعویض بیش از ۳۰ هزارمقره، نصب کلیدجداساز، کلیدگازی، نصب اسپیسر، افزایش فاصله خزشی، انجام ۲۶۵۸ موردترمویژن و اصلاح آن و همچنین شستشوی فیدر‌ها وتلاش در جهت اصلاح ساختار شبکه از مهمترین اقدامات صورت گرفته می‌باشد که در نتیجه انجام آن، با ورود ریزگرد و باران اندک چند روز اخیر خوشبختانه شبکه پایداری را شاهد بودیم که نشان دهنده نتیجه مثبت اقدامات صورت گرفته در چند ماه اخیر می‌باشد.

معاونت بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق اهواز در بخش دیگری از اظهارات خود بیان داشت: باتوجه به اینکه درچشم انداز ۱۴۰۴ این شرکت در تلاش هستیم میزان خاموشی به ازای هر مشترک را به ۳۶ دقیقه کاهش دهیم لذا تحقق این امرنیاز به سرمایه گذاری قابل توجهی هم در برنامه ریزی و هم در تجهیزات دارد.
 
منبع: بدر
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار