کد خبر: ۲۸۱۴۸
تاریخ انتشار : ۱۱:۵۴ - ۲۹ آذر ۱۳۹۶
سیستم‌های قدرت شامل تمام ادوات و تجهیزات شبکه گسترده برق (از تولید گرفته تا مصرف) را شامل می‌شود. این تجهیزات شامل تجهیزات نیروگاه‌های تولید برق، ترانسفورماتور‌ها، خطوط انتقال، کلید‌های قدرت و… می‌شود. شناخت و درک کلی از یک سیستم قدرت شاید مهمترین هدف در دروس بررسی سیستم‌های قدرت باشد.

سرویس آموزش و آزمون برق نیوز: سیستم‌های قدرت شامل تمام ادوات و تجهیزات شبکه گسترده برق (از تولید گرفته تا مصرف) را شامل می‌شود. این تجهیزات شامل تجهیزات نیروگاه‌های تولید برق، ترانسفورماتور‌ها، خطوط انتقال، کلید‌های قدرت و… می‌شود. شناخت و درک کلی از یک سیستم قدرت شاید مهمترین هدف در دروس بررسی سیستم‌های قدرت باشد.

بررسی سیستم‌های قدرت ۲

دانشجویان رشته مهندسی برق، در درس بررسی سیتم‌های قدرت ۱ تا حدودی با مفاهیم اولیه یک سیستم قدرت، اندوکتانس و ظرفیت خازنی خطوط و نحوه پخش بار در سیستم‌های قدرت آشنا می‌شوند. در درس بررسی سیتم‌های قدرت ۲ در ابتدا مسایل پخش بار مطرح میشود؛ و در ادامه پخش بار اقتصادی و محاسبات اتصال کوتاه آموزش داده میشود. درس بررسی سیستم‌های قدرت ۲ در ترم‌های آخر دوره کارشناسی ارایه میشود. بررسی سیستم‌های قدرت ۲ از دروس مشکل و دارای محاسباتی بسیار سنگین می‌باشد.

در ادامه جزوه درس بررسی سیستم‌های قدرت ۲ که جناب آقای غلامرضا کامیاب زحمت آماده کردن آن را کشیده اند  برای دانلود قرار داده ایم.

سر فصل‌های جزوه بررسی سیستم‌های قدرت ۲:

• فصل اول: پخش بار

• فصل دوم: پخش بار اقتصادی
• فصل سوم: محاسبات اتصال کوتاه متقارن
• فصل چھارم: محاسبات اتصال کوتاه نامتقارن
• فصل پنجم: پایداری گذرای سیستم قدرت
• فصل ششم: کنترل دینامیکی سیستم قدرت

حجم:1.31 مگابایت

تعداد صفحات:135

فرمت: pdf

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار