کد خبر: ۲۸۱۸۰
تاریخ انتشار : ۰۹:۱۹ - ۰۲ دی ۱۳۹۶
دوره سه روزه آموزشی گزینش نمایندگی‌های هسته گزینش توانیر در شرکت‌های برق منطقه‌ای سراسر کشور به میزبانی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان برگزار شد.
به گزارش برق نیوز، دوره سه روزه آموزشی گزینش نمایندگی‌های هسته گزینش توانیر در شرکت‌های برق منطقه‌ای سراسر کشور به میزبانی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با حضور مدیرعامل این شرکت، مدیر هسته گزینش شرکت توانیر و هسته‌های گزینش شرکت‌های برق منطقه‌ای آغاز شد.
 
مدیرعامل این شرکت با عرض خیر مقدم به مدیران و مسئولین گزینش صنعت برق کشور، در ابتدا وضعیت شرکت برق منطقه‌ای خوزستان را تشریح کرد و گفت: شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در دو استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می‌کند، حدود ۸۷۰۰ کیلومتر مدار طول خطوط شبکه این شرکت در سطح انتقال و فوق توزیع است و بالغ بر ۲۱۰ پست فشار قوی در رده‌های ولتاژی مختلف دارد که بیش از ۲۷ هزار مگاوات آمپر ظرفیت منصوبه شبکه برق خوزستان است.

دشت بزرگ ادامه داد: حدود ۱۳ هزار و ۲۰۰ مگاوات ظرفیت منصوبه نیروگاهی در استان خوزستان وجود دارد که از این حیث رتبه اول را در سطح کشور به خود اختصاص داده و با مصرف بیش از ۱۵ درصد برق شبکه رتبه دوم را در این حوزه دارد که این ارقام جایگاه ویژه ما را در بین ۱۶ شرکت برق منطقه‌ای کشور نشان می‌دهد.

وی اضافه کرد: منطقه خاص جغرافیایی که برق منطقه‌ای خوزستان در آن فعالیت می‌کند در هشت ماه از سال گرم است و باید در چنین شرایطی محصول با کیفیت به مشترکان ارائه کنیم به عنوان نمونه در سال ۹۶ دمای هوا در اهواز و چند شهر استان به ۵۴ درجه رسید که گرمترین و داغ‌ترین نقطه کره زمین شناسایی شد، در همین سال پیک هشت هزار و ۲۲۰ مگاوات را مدیریت کردیم که از دید صنعت برق در برخی شاخص‌ها در کشور شرایط ما را حاد نشان می‌دهد.

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در اهمیت وجودی صنعت برق گفت: اگر در گذشته رودخانه‌ها تمدن‌ها را شکل می‌دادند در حال حاضر آن چیزی که تمدن ساز است و زیرساخت همه وقایع و حوادث دنیا را تشکیل می‌دهد برق است، تصور فعالیت هر رویدادی بدون برق در دنیای کنونی محال است و این اهمیت حوزه کاری صنعت برق را نشان‌
می‌دهد.

دشت‌بزرگ اظهار کرد: این شرکت دو هزار و ۴۰۰ نفر پرسنل ارزشمند دارد که تک تک آن‌ها برای ما حائز اهمیت هستند و منابع مالی و فنی غنی این شرکت را در بخش‌های مختلف مدیریت می‌کنند. وی در اهمیت هسته گزینش در رسیدن به خط‌مشی‌ها و اهداف شرکت گفت: اگر سازمان را به سه بخش کلی (ورودیها، فرایند و خروجی) تقسیم کنیم، نقش گزینش‌ها در ارتباط با ورودی‌ها معنی پیدا می‌کند، چرا که منابع انسانی هدف هر سازمان را تحقق می‌بخشد و ارزشمندترین منابع هر سازمانی محسوب می‌شوند. منابع مالی، تجهیزات، تدارکات، ایده‌ها و مدیریت زمان از دیگر شاخص‌های ورودی است که همه به هسته گزینش مربوط است.

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان مساله دیگر را ارتباط بین هسته گزینش و ارزش‌های هر سازمان دانست و افزود: هر گزینش باید ارزش‌های سازمانی را در انتخاب‌هایی که انجام می‌دهد مد نظر قرار دهد، اگر غیر از این باشد به تناسب آن، سازمان منجر به نارضایتی مردم، کاهش اعتماد عمومی، به هم خوردن انسجام ملی، کاهش اعتماد به دولت و نظام و تهدید‌های خارجی خواهد شد.
 
منبع: آفرینش
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار