کد خبر: ۲۸۲۰۶
تاریخ انتشار : ۱۸:۱۳ - ۰۲ دی ۱۳۹۶
سرپرست سابق شرکت برق منطقه‌ای زنجان با اشاره به ظرفیت بالای زنجان در بخش انرژی‌های نو و تجدیدپذیر گفت: تولید برق نیروگاه‌های بادی زنجان توسعه می‌یابد.
به گزارش برق نیوز، علی خلجی امروز در آیین معارفه شرکت برق منطقه‌ای زنجان اظهار داشت: برق منطقه‌ای زنجان با ۱۶ شرکت استان‌های زنجان و قزوین را زیر پوشش قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه در استان‌های زنجان و قزوین ۹۰ پست برق در حال بهره‌برداری است ابراز کرد: طول خطوط شبکه نیز ۴ هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع است.

سرپرست سابق شرکت برق منطقه‌ای زنجان یکی از ویژگی‌های بارز این شرکت را قرارگیری در مسیر ترانزیت انرژی کشور دانست و گفت: ۲۰ درصد انرژی تحویلی به شرکت‌های همجوار ترانزیت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بخش عمده انرژی برق در استان زنجان در بخش‌های مولد از جمله صنعت و کشاورزی به مصرف می‌رسد بیان کرد: پایین بودن تلفات شبکه انتقال از ویژگی‌های بارز این شرکت است.

خلجی ظرفیت بالای تولید انرژی به‌ویژه در بخش انرژی‌های تجدیدپذیر را از دیگر ویژگی‌های این شرکت خواند و گفت: ۱۰۰ مگاوات تولید برق از نیروگاه‌های باد در حال بهره‌برداری است و در آینده نزدیک ۶۰ مگاوات دیگر به شبکه متصل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نیروگاه حرارتی در قزوین و سلطانیه در حال بهره‌برداری است ابراز کزد: در حال حاضر از ۱۳۰ مگاوات نیروگاه مولد مقیاس کوچک بهره‌برداری می‌شود.

بهمن‌الله مرادی، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای زنجان نیز در این آیین نیروی انسانی توانند و آموزش آن‌ها را در بهره‌وری بیشتر صنعت برق مهم خواند و گفت: برای سیستم‌های نوین مدیریتی، تکنولوژی‌های جدید و سیستم‌های هوشمند نیازمند تربیت نیروی انسانی ماهر هستیم.
منبع: تسنیم
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اپراتور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۳
0
0
به اميد اينكه مديرعامل جديد رويه ي غلط كسرحقوق ومزاياي پرسنل و كاهش انگيزه ي آنان را دنبال نكند.براي ايشان آرزوي موفقيت داريم ...
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار