کد خبر: ۲۸۲۱۳
تاریخ انتشار : ۰۹:۵۲ - ۰۳ دی ۱۳۹۶
در تصویر نشان داده شده دیاگرام فنی کلید سلکتوری پنج حالته با یک پلاتین نرمال باز را مشاهده می‌کنید. در قسمت راهنما مشخص شده که این کلید بدون حالت قطع، با ۵ حالت کاری و زاویه‌ی ۶۰ درجه می‌باشد. زیر این قسمت یک کد وجود دارد که شرکت سازنده توسط آن نوع محصول خود را مشخص می‌کند.

سرویس آموزش و آزمون برق نیوز: در تصویر نشان داده شده دیاگرام فنی کلید سلکتوری پنج حالته با یک پلاتین نرمال باز را مشاهده می‌کنید. در قسمت راهنما مشخص شده که این کلید بدون حالت قطع، با ۵ حالت کاری و زاویه‌ی ۶۰ درجه می‌باشد. زیر این قسمت یک کد وجود دارد که شرکت سازنده توسط آن نوع محصول خود را مشخص می‌کند.

 

بررسی دیاگرام فنی کلید سلکتوری ۵ حالته


طبق تصویر این کلید یک ترمینال ورودی با شماره‌ی ۱ و پنج ترمینال خروجی با شماره‌های ۲ و ۴ و ۶ و ۸ و ۱۰ برای حالت‌های مختلف دارد. وقتی دسته در موقعیت یک باشد، ترمینال ورودی به خروجی شماره‌ی دو متصل است. با تغییر موقعیت دسته، اتصال ترمینال ورودی به خروجی نیز تغییر می‌کند.


در پائین دیاگرام و توسط جدول، اتصال پلاتین‌ها با موقعیت کلید نمایش داده شده است. این جدول دارای چند ستون برای موقعیت‌های مختلف دسته‌ و ترمینال‌ها می‌باشد. با درج علامت ضربدر در خانه‌ها، مشخص می‌شود که پلاتین‌ها در چه وضعیت‌هایی وصل هستند.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار