کد خبر: ۲۸۲۲۷
تاریخ انتشار : ۱۱:۵۳ - ۰۳ دی ۱۳۹۶
اگر فکر می‌کنید تحقق رویای خانه‌های هوشمند بسیار دور از ذهن است و تا مدت‌ها به آن دست پیدا نمی‌کنید سخت در اشتباه هستید زیرا محصول جالب و کاربردی شرکت Elgato همان راه ورود به یک دنیای تمام هوشمند است.

سرویس آموزش و آزمون برق نیوز: اگر فکر می‌کنید تحقق رویای خانه‌های هوشمند بسیار دور از ذهن است و تا مدت‌ها به آن دست پیدا نمی‌کنید سخت در اشتباه هستید زیرا محصول جالب و کاربردی شرکت Elgato همان راه ورود به یک دنیای تمام هوشمند است.

هوشمند کردن خانه با Eve Energy



لغت Eve Energy چیست؟
در Eve Energy که یک رابط ساده برق است با اتصال بین محصول برقی و پریز برق خانه این امکان را به شما می‌دهد تا با استفاده از گوشی هوشمندتان این دستگاه را کنترل کنید. به‌طور مثل کافی است Eve Energy را به برق زده و دو شاخه چراغ خوابتان را به آن وصل کنید تا براحتی بتوانید چراغ را با استفاده از تلفن‌همراه خاموش یا روشن کنید.

با Eve Energy هر وسیله برقی به یک وسیله هوشمند تبدیل خواهد شد.

هوشمند کردن خانه با Eve Energy



همچنین Eve Energy که با استفاده از بلوتوث به تلفن همراهتان وصل می‌شود، قابلیت پشتیبانی کامل از دستیار صوتی اپل یعنی سیری را دارد و به دستورات صوتی شما جواب مثبت می‌دهد. تلویزیون، چراغ مطالعه، درهای کنترلی و هر وسیله برقی دیگری که به ذهنتان می‌رسد با Eve Energy به یک وسیله هوشمند تبدیل خواهد شد.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار