کد خبر: ۲۸۲۳۳
تاریخ انتشار : ۱۳:۵۲ - ۰۳ دی ۱۳۹۶
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با ابراز نگرانی از روند صعودی‌برخورد وسایط نقلیه با شبکه‌های‌برق در شهر یاسوج، اظهارداشت: متاسفانه هر ماه شاهد برخورد و تصادف پنج تا شش وسیله نقلیه با شبکه‌های برق در سطح شهر یاسوج هستیم که متاسفانه این روند صعودی است.
به گزارش برق نیوز،  داود راهزادی گفت:  متاسفانه هر ماه شاهد برخورد و تصادف پنج تا شش وسیله نقلیه با شبکه‌های برق در سطح شهر یاسوج هستیم که متاسفانه این روند صعودی است.

وی از کشته شدن برخی رانندگان و یا سرنشینان این وسایط نقلیه اظهار تاسف کرد و یادآور شد: متاسفانه در اغلب این تصادفات شاهد کشته شدن سرنشینان و رانندگان این وسایط نقلیه بوده که اغلب هم جوان هستند می‌باشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در زمان برخورد و تصادفات صورت گرفته نیز متاسفانه برق مشترکین در محدوده تصادفات قطع و سبب نگرانی شهروندان نیز می‌شود.

راهزادی با بیان اینکه در زمان وقوع تصادفات وسایط نقلیه با شبکه‌های برق نیاز به زمان طولانی برای تعمیرات شبکه جهت برق‌دار شدن دوباره است، تصریح کرد: براساس قانون، تمامی هزینه‌های وارده به شبکه‌های برق بایستی از عامل یا عوامل تصادفات دریافت شود.

وی گفت: متاسفانه به دلیل این وقایع تلخ شاهد خسارات فراوانی به مشترکین برق و سوختن وسایل برقی آنان نیز بوده که تشکیل پرونده‌های خساراتی در واحد‌های حقوقی شرکت و دستگاه قضایی را بهمراه دارد.
منبع: ایلنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار