کد خبر: ۲۸۲۵۰
تاریخ انتشار : ۱۰:۱۵ - ۰۴ دی ۱۳۹۶
محمد میرشمس در حاشیه جشنواره زمستانی برق یاران کوچک که در پیش دبستانی مجتمع آموزشی جواد الائمه یزد، از آغاز جشنواره زمستانه خبر داد و گفت: آغاز این طرح با حضور ۵۰۰ دانش اموز پیش دبستانی دختر و پسر انجام شد و قرار است در دیگر مراکز آموزشی اجرا شهرستان یزد هم اجرا شود.
به گزارش برق نیوز،  محمد میرشمس در حاشیه جشنواره زمستانی برق یاران کوچک که در پیش دبستانی مجتمع آموزشی جواد الائمه یزد، از آغاز جشنواره زمستانه خبر داد و گفت: آغاز این طرح با حضور ۵۰۰ دانش اموز پیش دبستانی دختر و پسر انجام شد و قرار است در دیگر مراکز آموزشی اجرا شهرستان یزد هم اجرا شود.

وی آموزش غیرمستقیم در قالب نمایش کودکانه طنز با بهره گیری از گروه هنری بومی استان و دو شخصیت بابا برقی و عمو برقی برای سنین پیش دبستان را یادآور شد و گفت: برنامه‌های هنری دیگر شامل برگزاری کارگاه‌های نقاشی، شعرخوانی جمعی و تئاتر با همکاری اولیاء این مراکز برگزار می‌شود.

میرشمس فعالیت‌های ابتکاری مراکز پیش دبستانی در درک بهتر مفاهیم را حائز اهمیت خواند و افزود: با توجه به اجرای طرح برق یاران کوچک در سال‌های اخیر، بسیاری از مراکز آموزشی با زمینه سازی قبلی توسط اولیاء مدارس، امکان فهم بیشتر مفاهیم مدیریت مصرف را برای سنین پایین فراهم می‌کنند.

وی نقش اثربخش والدین این کودکان در منازل را مورد اشاره قرار داد و گفت: جشنواره زمستانه مدیریت مصرف در قالب دو طرح برق یاران کوچک و مدیر انرژی در خانه به درخواست مدارس انجام می‌شود.

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع شرکت توزیع نیروی برق استان یزد مدیریت مصرف را عامل مهم و تاثیر گذار در کاهش آلاینده ها، حامل‌های انرژی خواند و توصیه کرد: آموزش و پرورش با بستر سازی مناسب در حوزه مدیریت مصرف به عنوان یکی از ارکان اقتصاد مقاومتی می‌تواند نقش تاثیر گذاری داشته باشد.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار