کد خبر: ۲۸۲۵۳
تاریخ انتشار : ۱۰:۴۱ - ۰۴ دی ۱۳۹۶
 لیلا نصیری معاونت منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق اهواز در این خصوص گفت: ایجاد بستر مناسب جهت ارتقاء مهارت کارکنان و شناخت کمبود‌ها در امر آموزش و برنامه ریزی برای رفع آن با ایجاد رقابت سالم از جمله موثرترین راه‌ها برای تقویت یک سازمان می‌باشد
به گزارش برق نیوز:  لیلا نصیری معاونت منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق اهواز در این خصوص گفت: ایجاد بستر مناسب جهت ارتقاء مهارت کارکنان و شناخت کمبود‌ها در امر آموزش و برنامه ریزی برای رفع آن با ایجاد رقابت سالم از جمله موثرترین راه‌ها برای تقویت یک سازمان می‌باشد.

رئیس کمیته برگزاری مسابقات مهارت شغلی در ادامه افزود: دراین مسابقات که ویژه کارکنان شرکت‌های فنی مرتبط با شرکت برگزار گردید ۸ گروه از مناطق و شهرستان‌های تابعه در حوزه نصب انشعاب و کابل خودنگهدار با محوریت ایمنی، سرعت و مهارت و با هدف ایجاد فرصت مناسب برای تبادل اطلاعات فنی و تجارب حرفه‌ای به رقابت پرداختند.

نصیری در ادامه بیان داشت: در نخستین دوره مسابقات مهارت‌های شغلی شرکت توزیع نیروی برق اهواز، در حوزه نصب انشعاب آقای حیدر مرمضی از شرکت جاوید برق و فرهادفرج پور پیمانکار نصب انشعاب از منطقه ۵ حائز کسب رتبه برترشدند، همچنین در حوزه نصب کابل خودنگهدار آقایان حیدر نجفی، محمدقولی گله، بهزادظاهری، قاسم حیدری و حسن نعامی رتبه برتر را به خود اختصاص دادند.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار