کد خبر: ۲۸۲۶۹
تاریخ انتشار : ۱۶:۲۴ - ۰۴ دی ۱۳۹۶
در دومین همایش نیروگاه‌های خورشیدی بزرگ که ۱۹ و ۲۰ دی ماه در تهران و با حضور مقامات ارشد صنعت برق و فعالان این حوزه برگزار می‌گردد، سخنرانی‌ها و نشست‌های تخصصی مختلفی برگزار خواهد شد.

به گزارش برق نیوز، نشست تخصصی "بررسی چالش‌های اجرائی و احداث نیروگاه‌های خورشیدی در ایران" با حضور مدیران نیروگاه‌های بهره برداری شده و یا در حال بهره برداری در ایران برگزار خواهد شد.

در این نشست ضمن پرداختن به مشکلات و مسائل بوجود آمده در مراحل مختلف اخذ مجوز، احداث و بهره برداری نیروگاه‌های خورشیدی در ایران، به بحث انتقال تجربه با ارائه راهکار‌های کاهش هزینه و افزایش سرعت احداث نیروگاه‌های خورشیدی بزرگ پرداخته می‌شود.

گفتنی است تیم اجرائی همایش با دعوت از مدیران نیروگاه‌های خورشیدی بزرگ این امکان را برای شرکت کنندگان فراهم کرده است تا از تجارب نیروگاه‌های احداث شده در ایران بهره‌مند شوند.

برگزاری چندین کارگاه تخصصی، نشریه اختصاصی همایش و نمایشگاه جانبی از دیگر برنامه‌های این همایش تخصصی است. به شرکت کنندگان، مدرک بین المللی (از شرکت sma آلمان) و گواهینامه آموزشی (از موسسه علمی آموزشی صنعت آب و برق) اعطاء می‌شود.

حضور مدیران نیروگاه‌های خورشیدی بزرگ ایران در دومین همایش

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار