کد خبر: ۲۸۲۸۱
تاریخ انتشار : ۱۰:۲۰ - ۰۵ دی ۱۳۹۶
حراست و امور محرمانه شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ به عنوان "حراست تحول گرا" معرفی و تقدیر شد.
به گزارش برق نیوز، مشاور مدیرعامل و مدیریت حراست و امور محرمانه در گفتگوی اختصاصی اظهار داشت: بی شک موفقیت حراست مرهون همکاری و تعامل مدیر ارشد سازمان، هیات مدیره، کلیه مدیران و تمامی همکاران عزیز در شرکت می‌باشد و اگر تحولی هم انجام شده باشد به یقین ارکان شرکت در آن سهیم می‌باشند.

حمیدرضا قیصری در ادامه ضمن تقدیر از تلاش‌های صادقانه همکاران در کلیه ارکان حراست اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی‌های این مدیریت تهیه و ایجاد زیر ساخت‌های اساسی حراست از جمله شبکه امن و ایجاد دیتا سنتر محرمانه، تصویب چارت سازمانی و اشرافیت کاری در ستاد راهبردی مد نظر قرار گرفته است.

وی همچنین گسترش اشرافیت نظارتی و کاری در مناطق را اهم برنامه‌های این حوزه عنوان کرد و افزود پس از تغییر و تحول در حوزه نمایندگان حراست، اجرای آموزش‌های تخصصی بصورت مستمر اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به اعتماد سازی در کلیه سطوح از جمله مدیران، کارکنان و مراجعین به عنوان اهداف اصلی و چشم انداز حراست تصریح کرد ما به حراست تصمیم ساز و پاسخگو معتقدیم و لذا با جذب تعدادی از همکاران در حوزه‌های تخصصی مختلف سعی کردیم حراستی را پایه گذاری کنیم که قدرت پیش بینی داشته و با تجزیه و تحلیل مسائل بتواند پایه گذار پیش گیری شود. قیصری افزود تلاش ما اینست که همواره بعنوان مشاور در کنار مدیران و کارکنان باشیم.

حمیدرضا قیصری در خاتمه اظهار داشت: همواره سعی داشته و داریم بین تخلف و اشتباه تفاوت قائل شویم و آنچه که با حجم بالای کار منجر به تصمیمات و اقدامات اشتباه شده را صرفاً یادآوری و گوشزد کنیم و در موارد اندک و جزئی هم در خصوص تخلفات احتمالی و سوء استفاده‌های شخصی بصورت قاطع اقدامات قانونی را انجام می‌دهیم.

قیصری همچین از افتتاح سه طرح "ستاد خبری حراست، با هدف تعامل و ارتباط با همکاران و مراجعین و همچنین راه اندازی مرکز مونیتورینگ و بایگانی مکانیزه و محرمانه شرکت به عنوان طرح‌های شاخص این مدیریت خبر داد و افزود: این سه طرح با حضور مدیر کل دفتر مرکزی حراست و امور محرمانه شرکت توانیر و جمعی از مدیران حراست کل کشور و وزارت نیرو به بهره برداری رسید.
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
همکاران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۵
0
0
ایشان شایستگی مدیر کل حراست توانیر هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۵
0
0
با سلام.ایشان به حق یکی از مدیران دلسوز و موفق بخصوص در بخش حراست هستند
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۵
0
0
ایشان را من از زمان برق منطقه ای باختر می شناسم، الحق و والانصاف در حوزه حراست مدیری به روز ، خوشفکر ، دلسوز کارکنان، باوجدان و ... می باشند. در حوزه کاری شان با روابط عمومی و اجتماعی خوبی که دارند همیشه ارتباط خوبی با کلیه کارکنان داشته و دارند. برای ایشان آرزوی توفیق و سلامتی را دارم.
توزیع تهران
|
Netherlands
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۶
0
0
به نظر شما این نظرات را چه شخصی داده !!!
متاسفم براتون برق نیوز.
این خبر چه ارتباطی به برق نیوز داره.
اونچه رو باید منتشر کنید رو منتشر کنید.
خیلی زیرکانه پیش میروید.
و وارد روابط با توزیع تهران شده اید.
در آینده ای نه چندان دوور برق نیوز از بین خ اهید رفت.
این فال و این تماشا.
Reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۶
0
0
به نظر من این شخصیت لیاقت جانشینی بالاتر از این پست هارا دارد به جرات میتونم بگم انسانیت در وجود همچین آدمی موج میزنه به امید این که موفقیت های بیشتری از این انسان بزرگوار دیده شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
0
0
من یه مشکلی دارم خیلی دلم میخواهد با ایشان صحبت کنم
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
0
0
حراست برق تهران- باسلام
باستحضارمیرسانددرمنطقه22تهران شهرک امیددژبان مجتمع کوهستان (اواسطخیابان جوینی ) اتاقک پست برقی وجوددارد که جلوی ان فضایی باندازه پارک 4 اتوموبیل وجوددارد ومتاسفانه بعضی ازهمسایگان انجا را فضای اختصاصی وپارکینگ خود پنداشته اند وهر چه هم به انها تذکر درخصوص رعایت قوانین جهت رفع خطر وعدم تجاوز به حریم ، اداره برق به منظور جلوگیری از بروز اتش سوزی اتوموبیلها و یا خطرات جانی و مالی بخود ویا بدیگران داده میشود کاملا بی توجه بوده و حتی درمواردی هم با متذکر ایحاد دشمنی گردیده لذا طبق تبصره 14 ماده 55 قانون شهرداریها - خطرات احنمالی بشهرداری منطقه اطلاع و انها هم با نصب تابلوی (حمل با جرثقیل) از خود در قبال حوادث رفع مسولیت نمودند و گفتند گذاشتن مانع ویا زنجیر جهت جلوگیری از حوادث در حریم اداره برق ویا هرگونه هماهنگی ودرخواست ازاداره راهنمایی و رانندگی بعهده اداره برق میباشد واز انجا که طبق قانون و در مسیر و حریم خطوط انتقال و توزیع نیروی برق هرگونه اقدام جهت جلوگیری از خطرات احتمالی برای مردم بلامانع است لذا خواهشمنداست دستور فرمایید تا در اینمورد اقدامات لازمه معمول گردد باتشکر و از طرف همه ساکنین
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار