کد خبر: ۲۸۲۹۳
تاریخ انتشار : ۱۴:۴۵ - ۰۵ دی ۱۳۹۶
معاونت منابع انسانی وزارت نیرو اطلاعیه شماره ۲ را درباره فراخوان مدیرکل روابط عمومی وزارت نیرو صادر کرد.
به‌گزارش برق نیوز،  در این اطلاعیه آمده است: به آگاهی داوطلبین گرامی شرکت کننده در فراخوان مدیرکل روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت نیرو که قبلاً فرم ثبت‌نام خود را از طریق سایت تکمیل و ارسال داشته‌اند، می‌رساند پس از غربال‌گری اولیه و حذف درخواست‌های دریافت شده فاقد حداقل شرائط احراز اعلام شده، کمیته بررسی صلاحیت کاندیدا‌ها مرکب از مسئولین ذی‌ربط وزارت نیرو و خبرگان بیرونی امر روابط عمومی به‌منظور بررسی درخواست‌های واصله تشکیل شد و از میان ۱۵۴ درخواست صحیح باقیمانده، تعداد ۲۷ نفر به مرحله نخست راه یافتند.

با قدردانی مجدد از مشارکت و همراهی همه داوطلبین عزیز، به اطلاع ۲۷ متقاضی راه‌یافته به این مرحله می‌رساند که در نظر است از طریق برگزاری یک آزمون تخصصی (مشتمل بر موضوعات علمی و حرفه‌ای مرتبط)، کاندیدا‌های برتر برای انجام مصاحبه حضوری شناسایی شوند.

این آزمون به‌صورت الکترونیکی و از طریق آدرس الکترونیکی درج شده در فرم‌های تقاضا انجام می‌گردد. بر این اساس پرسش‌های آزمون در ساعت ۱۸ روز سه‌شنبه مورخ ۵ / ۱۰ / ۹۶ به ایمیل ۲۷ متقاضی راه‌یافته به این مرحله ارسال می‌شود و وی فرصت خواهند داشت تا حداکثر ساعت ۲۲ همان شب پاسخ‌های خود را به آدرس الکترونیکی m.office@moe.gov.ir بازگردانند.

گزارش پیشرفت کار طی اطلاعیه‌های بعدی و صرفاً از همین طریق به آگاهی داوطلبین محترم و سایر علاقمندان خواهد رسید.
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۵
0
1
کدوم هیئت تخصصی. من خودم کارمند وزارت هستم رزومه های ارسالی را بین 30-40 نفر از همکارا تقسیم کردن که مثل برگه های امتحانی تصحیح کنند آن هم کارمند هایی که اغلب از بخش روابط عمومی که خودشون مدیرکل را از میان خودشون تعیین کنن. هیچ فرد متخصصی خارج از وزارت نیرو که منفعتی نداشته و سواد داشته باشد هیچ کدام از رزومه ها را بررسی نکرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۹
0
1
متاسفانه نتایج نشان میدهد باز هم روابط نقش اساسی داشته و با وجود اینکه 6 سال سابقه مدیریت مرتبط لازمه کاربوده افراد تازه استخدام وزارت نیرو مانند خانم ... ( نه خانم ... مشاور وزیر سابق که بدلیل اینکه شوهرش مدیر کل دفتر استانداردها و هیات گزینش است نه این منصبرسیده بلکه ...) که یکسال است استخدام شده است جزو پذیرفته شدگان اول قرار گرفته است.
این خانم با .... به این بلوغ فکری نرسیده که نباید...
میخواهد مدیر کل روابط عمومی وزارتخانه شود؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
0
1
طاهره قیومی، که با روی کارآمدن دولت یازدهم به عنوان مدیر روابط عمومی منطقه آزاد کیش برگزیده شده است، گویا آنقدر توانمند است که روابط عمومی تمامی سازمان های فعال در کیش را موظف به کسب اجازه از خود در هر کاری حتی در جزیی ترین تصمیم گیری ها کرده است.


به گزارش خبرنگار اول نیوز، اگرچه رئیس جمهور در سفر اخیر خود به خوزستان گفت من عقل کل نیستم و فقط پیغمبر اکرم(ص) است که دارای چنین ویژگی است و البته خداوند به ایشان هم توصیه کرده است که در کارها با مردم مشورت کند، اما گویا برخی مدیران رده چندم دولت تدبیر و امید مشی رئیس دولت گذشته را می خواهند ادامه دهند و به نوعی خود را همه فن حریف می دانند.


مدیر روابط عمومی منطقه آزاد کیش در تصمیمی عجیب در جزیی ترین موضوعات روابط عمومی های سازمان های فعال در کیش دخالت می کند به طوری که بری مدیران روابط عمومی سازمان ها در کیش نظیر روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری کیش بعد از 15 سال فعالیت در این عرصه، به دلیل عدم همکاری با این خانم مدیر کناره گیری کرده اند.


این مجری سابق صدا و سیما حتی به روابط عمومی های سازمان های فعال در کیش اعلام کرده است که بودجه آنها صرفا در انحصار روابط عمومی منطقه آزاد کیش است و اگر قرار است کاری انجام شود باید با هماهنگی وی صورت گیرد.


او در عمده کارها اعلام کرده است که خودش تیم برای انجام آن کارها را دارد و اخیرا هم با فعال کردن یک تیم کاری ادعا کرده است که افراد یاد شده عوامل برنامه پایش در کیش هستند.


امید می رود با رویه رئیس دولت تدبیر و امید برای انجام مشورت در کارها و کارشناسی بودن آنها و همچنین نیاز مناطق آزاد به توسعه بیش از پیش جلوی چنین اقدامات تندروانه ای که از سوی برخی مدیران دسته چندم دولت انجام می شود، گرفته شود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
0
1
بله من هم شنیدم که تنها کسی که از وزارت خانه اسمش در لیست است خانم قیومی دختر عموی همین خانم قیومی است که اهل سرخه حصار سمنان و از نزدیکان روحانی هستند.
همین خانمی که از نهاد ریاست جمهوری بخاطر استفاده نابجا از اطلاعات اخراج شد.

روابط از رزومه جلوتر است. شایسته گزینی کلاه است .
آخر مگر امکان دارد از بین 170 نفر فقط یک نفر از وزارت نیرو انتخاب شود و انهم خانم قیومی که دختر عموهایش مشاور وزیر و مدیر برکنار شده دفتر رییس جمهو باشند.

تحقیق کنید که چرا اخراجش کردند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
0
1
اوایل اسفندماه سال گذشته ماجرای کیف پر از سکه و توهین به بوشهری‌ها منتشر شد و حال پس از گذشت نزدیک به سه ماه، قیومی در مصاحبه با روزنامه اصلاح طلب آرمان و نزدیک حجت الله اکبر هاشمی رفسنجانی، ضمن ابراز بی‌اطلاعی از ماجرای کیف پر از سکه در بوشهر، این موضوع را تکذیب کرده است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
0
1
همه «پسرعمه» های روحانی در دولت!
دانستن نام اقوام رئیس جمهور در بخش های مختلف دولت موضوع جذابی است که همواره در همه دولت ها مورد توجه رسانه ها قرار دارد.

به گزارش نامه نیوز حسن روحانی صبح امروز در همایش اقتصاد ایران با اشاره به این که همه دستگاه‌ها باید فعالیت اقتصادی‌شان را به صورت شفاف بیان کنند. گفت: «همه مردم باید از آمار، ارقام و طرح‌های اقتصادی در یک لحظه باخبر شوند؛ در اینجا پسرخاله و پسرعمه نداریم!» شاید همین جمله کافی باشد تا سری به «پسرعمه» ها و «پسرخاله» های رئیس جمهور در دولت بزنیم:

۱- حسین فریدون

فریدون برادر حسن روحانی است که در دولت مسئولیت دستیار ارشد رئیس جمهور را بر عهده داشته و همیشه جز همراهان رئیس جمهور محسوب می شود. البته پیش از این نیز در دوران ریاست جمهوری هاشمی، خاتمی و احمدی نژاد، «برادر» ها یکی از افراد مورد اعتماد دولت ها بوده اند.

حسین فریدون

۲- عبدالحسین فریدون

وی برادرزاده حسن روحانی است که مدیرکل وزرات علوم و آموزش عالی را برعهده داشته و همچنین سرپرست مرکز جذب اعضای هیئت علمی این وزارتخانه است. عبدالحسین فریدون در دولت سید محمد خاتمی، ریاست دانشگاه سمنان را عهده‌دار بوده است.

فامیل روحانی

۳- طاهره قیومی

قیومی مسئول روابط عمومی نهاد ریاست جمهوری است که حسن روحانی دایی مادرش می شود.

فامیل روحانی

۴- اسماعیل سماوی

سماوی خواهرزاده حسن روحانی سرپرست گروه مشاوران جوان، رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری و مشاور رئیس دفتر رئیس جمهور است. انتصاب سماوی در بسیاری از رسانه های اصلاح طلب با انتقاد مواجه شد.

فامیل روحانی

۵- علی‌اصغر مونسان

مونسان خواهرزاده حسن روحانی مدیرعامل منطقه آزاد کیش است. وی فارغ التحصیل مهندسی عمران از دانشگاه صنعتی شریف، کارشناسی ارشد مدیریت ساخت از دانشگاه صنعتی امیرکبیر و کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی از سازمان مدیریت صنعتی می باشد.

مونسان پيش از اين با حكم محمدباقرقاليباف، عضو هيئت مديره و مديرعامل شركت توسعه فضاهاي فرهنگي شهرداري تهران بود.

فامیل روحانی

۶- دکتر علی‌اصغر پیوندی

وی پسر عمه حسن روحانی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است. در سوابق «پسرعمه» روحانی مسئولیت هایی همچون ریاست دانشگاه علوم پزشکی سمنان، معاونت آموزشی و پژوهشی سازمان نظام پزشکی و ریاست هیأت مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ نیز به چشم می خورد.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار