کد خبر: ۲۸۳۲۶
تاریخ انتشار : ۱۶:۲۸ - ۰۶ دی ۱۳۹۶
برنگی گفت: اهمیت دادن به بحث ایمنی در محیط کار و همچنین آموزش‌های لازم به همه کارگران و کارفرمایان ایمنی ضروری است.
به گزارش برق نیوز،  برنگی در جلسه هماهنگی و اجرای صعود از شبکه با استفاده از تجهیزات هارنس و ارت شبکه از زمین که در توزیع برق استان مرکزی برگزار شد،  افزود: اهمیت دادن به بحث ایمنی در محیط کار و همچنین آموزش‌های لازم به همه کارگران و کارفرمایان ایمنی ضروری است.

وی افزود: آموزش و ترویج فرهنگ ایمنی راهکار مقابله با حوادث مختلف و عامل مهمی در پیشگیری و کاهش آن است.

برنگی تصریح کرد: اهمیت دادن به منابع انسانی اساس و محور کار مدیران ارشد سازمان هاست که نیازمند برنامه ریزی استراتژیک منابع انسانی است، زیرا بدون برنامه نمی‌توان از نیروی انسانی در راستای تحقق اهداف کوتاه و بلند مدت سازمان بهره برد.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی هم در این جلسه با بیان اینکه حادثه احتمالی است و باید این ریسک را درمحیط کار شناسایی کنیم، اظهار داشت:باید احتمال وقوع حادثه را به صفر برسانیم.

 منصوری، ایمنی را فرهنگ تلقی کرد که نیاز به برنامه ریزی برای نهادینه کردن آن است و بزرگترین عامل حادثه را عدم آگاهی در زمینه خطر معرفی کرد.

وی افزود: برای کاهش خطرات تدابیر لازم در شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی پیش بینی شده که بخشی از آن برگزاری کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی است.

 منصوری با بیان اینکه استان مرکزی به عنوان پایلوت استفاده از هارنس در کشور انتخاب شده است، افزود: تکنولوژی هارنس به جای کمربند‌های فعلی در استان مرکزی و اکثر شهرستان‌های استان استفاده می‌شود.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار