کد خبر: ۲۸۳۳۵
تاریخ انتشار : ۰۹:۱۱ - ۰۷ دی ۱۳۹۶
فرمانده انتظامی استان با اعلام خبر کسب مجوز شماره گذاری اولین موتورسیکلت برقی تولید داخل با پیگیری پلیس راهور این فرماندهی از حمایت استاندار برای تولید ۲۰۰ هزار موتورسیکلت برقی در سال خبر داد.
به گزارش برق نیوز، سردار مهدی معصوم بیگی از کسب مجوز شماره گذاری برای اولین موتورسیکلت برقی تولید داخل با پیگیری‌های پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان خبر داد و گفت: با تلاش‌های انجام شده اولین موتورسیکلت برقی که با ایده کارشناسان پلیس راهور و خروجی جلسات اندیشه ورزی این پلیس برای اولین بار در کشور تولید شده بود توانست مجوز لازم را از سازمان استاندارد به منظور شماره گذاری و نصب پلاک بر روی آن کسب کند.

وی با بیان اینکه مراحل شماره گذاری این وسیله نقلیه آغاز شده و پلاک گذاری آن‌ها در روز‌های آتی انجام خواهد شد اظهار داشت: مشابه خارجی این موتورسیکلت‌ها ۱۱ میلیون تومان است که قیمت مشابه داخلی آن حدوداً به ۵ میلیون تومان کاهش می‌یابد و این کار علاوه بر صرفه اقتصادی باعث کاهش چشمگیر در آلودگی هوا و با توجه به محدودیت سرعتی که دارد مانع از وقوع تصادفات فوتی و جرحی در راه‌های درونشهری می‌شود.

سردار معصوم بیگی، همچنین از حمایت استاندار اصفهان برای تولید ۲۰۰ هزار دستگاه موتورسیکلت برقی در سال در حاشیه بازدید از این وسیله نقلیه خبر داد.

گفتنی است، "محسن مهر علیزاده" استاندار اصفهان در حاشیه بازدید از اولین موتورسیکلت برقی تولید داخل، جایگزین کردن موتورسیکلت‌های برقی به جای بنزینی را گامی مهم در کاهش آلودگی هوا برشمرد و اظهار داشت: این گونه اقدامات مصداق بارز تحقق شعار اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به شمار می‌آید و دولت از شرکت‌های تولید کننده این وسیله حمایت کرده و تسهیلات لازم را در این خصوص برای آنان در نظر خواهد گرفت.

مهر علیزاده افزود: امروز که کارشناسان استان توانستند به حول و قوه الهی موتورسیکلت برقی مشابه خارجی و حتی بهتر از آن را در داخل کشور بومی سازی کنند بایستی از طرح آن‌ها حمایت کنیم چرا که این کار علاوه بر مزایای زیادی که برای ما دارد می‌تواند جلوی هزینه‌هایی که در اثر واردات این وسیله به کشور وارد می‌شد را بگیرد.

وی همچنین تصریح کرد: شهرداری هم لازم است نسبت به احداث ایستگاه‌های شارژ موتورسیکلت‌های برقی در سطح شهر اصفهان اقدام کند تا ان شاء الله دارندگان این وسیله نقلیه هیچ گونه دغدغه‌ای در این زمینه نداشته باشند،
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار