کد خبر: ۲۸۳۵۹
تاریخ انتشار : ۰۹:۲۷ - ۰۹ دی ۱۳۹۶
استاندار تهران با اشاره به ضرورت تامین برق شهرک و ایجاد پست ٤٠٠ کیلوولتی تصریح کرد: لازم است با همکاری دستگاه‌های ذیربط و استانداری میزان اعتبار ١٥٠ میلیارد تومان برای ایجاد این پست فراهم شود.
به گزارش برق نیوز، جلسه بررسی وضعیت تامین پست برق شهرک صنعتی عباس آباد در شهرستان پاکدشت به ریاست محمدحسین مقیمی استاندار تهران و با حضور صادقی فرماندار پاکدشت، محمد امامی امین معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری، تواهن مدیرکل دفتر فنی، ترکی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، کریمی معاون امور عمرانی، مس فروش رییس سازمان صنعت معدن و تجارت، شاهپور قنبری رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های تهران ومدیر عامل برق منطقه‌ای تهران ومسئولان برق استان و و اعضا هیات مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی عباس آباد برگزار شد.

صادقی فرماندار پاکدشت در این جلسه گزارشی از وضعیت شهرک‌های صنعتی پاکدشت از جمله عباس آباد ارائه داد و گفت: پیشنهاد ایجاد یک پست برق ٤٠٠ کیلو ولت در شهرک عباس اباد از مدت‌ها قبل مطرح بوده است و پست فعلی ظرفیت کافی برق رسانی به منطقه را ندارد.

در ادامه استاندار تهران با اشاره به ضرورت تامین برق شهرک و ایجاد پست ٤٠٠ کیلوولتی تصریح کرد: لازم است با همکاری دستگاه‌های ذیربط و استانداری میزان اعتبار ١٥٠ میلیارد تومان برای ایجاد این پست فراهم شود.

در این جلسه پس از بررسی شرایط شرکت برق منطقه‌ای و برق شهرستان‌های استان بر پیگیری و اجرای این طرح با سرعت تاکید شد.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار