کد خبر: ۲۸۴۱۵
تاریخ انتشار : ۱۳:۱۳ - ۱۰ دی ۱۳۹۶
نماینده شرکت توزیع برق تهران گفت:۵۳۸ مرکز اولویت‌دار در شهر تهران داریم که از این رقم ۲۶۲ مرکز دارای مولد اضطراری و ۱۲۴ مرکز فاقد مولد اضطراری هستند
به گزارش برق نیوز،  اسکندری نماینده شرکت توزیع برق تهران در نشست خبری مدیریت بحران که امروز در ساختمان فرمانداری تهران برگزار شد، گفت: پس از زلزله کمیته مدیریت بحران تشکیل شد.

وی با بیان اینکه تمامی نیرو‌های تیم ویژه احضار و در حالت آماده باش هستند، گفت: تجهیزات مدیریت بحران در شهر تهران مستقر هستند و اگر آسیبی به برق تهران وارد شود تجهیزات به سرعت آسیب را برطرف می‌کنند.

اسکندری با بیان اینکه مولد‌های اضطراری مراکز حیاتی، حساس و مهم است، خاطر نشان کرد: طبق آمار امسال، ۵۳۸ مرکز اولویت‌دار در شهر تهران داریم که از این رقم ۲۶۲ مرکز دارای مولد اضطراری و ۱۲۴ مرکز فاقد مولد اضطراری هستند و از بقیه به علت محدودیت دسترسی اطلاعی نداریم. خواهشمند است تمامی مراکز در به کارگیری مولد اضطراری اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی با بیان اینکه در زلزله اخیر پس از استقرار مردم در معابر و ورزشگاه‌ها ۴۵ تماس از سوی مشترکان داشتیم، گفت: گزارشی از خاموشی کامل نداشتیم فقط یک خاموشی به مدت یک ربع گزارش شد که آن هم به دلیل ضربه وارد شده بود.

اسکندری گفت: ۵ هزار دستگاه فاقد اطمینان داریم که باید مقاوم سازی شوند که ۱۰۰ میلیارد تومان برآورد هزینه شده است و البته همکاری شهرداری و سایر نهاد‌ها برای تامین اعتبار لازم است.

وی با اشاره به هماهنگ نبودن دستگاه‌ها گفت: بعضی مناطق تعداد مشترکان بیشتری دارند و باید انطباق‌های لازم انجام شود.

غلامحسین آرام معاون فنی و عمرانی فرمانداری تهران در ادامه گفت: برق هیچ کدام از مناطق را به علت بدهی قطع نکنید تا زمانی که شرایط به حالت تعادل بازگردد.

وی تاکید کرد: این یک دستور است.

همتی نماینده برق منطقه‌ای در رابطه با این موضوع گفت: برق منطقه‌ای یعنی برق در خارج از تهران تولید شود و به شرکت توزیع تهران ارائه شود. حوزه عملیاتی استان‌های تهران، البرز و قم است و در تأمین برق این ۳ استان، ۴ شرکت فعالیت می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه سامانه فرماندهی حادثه در زمان زلزله فعال شد، گفت: خطوط و پست‌های ما برای مقابله با زلزله ۸ ریشتری طراحی شده‌اند و تجربه نشان داد خطوط ما دچار مشکل نمی‌شود.

همتی ترانس‌ها را ارزشمندترین دارایی دانست و حفاظت از آن‌ها را در دستور کار قلمداد کرد.

وی افزود: تمام نیرو‌های عملیاتی آماده باش هستند، نیرو‌های پشتیبانی به صورت پراکنده در مناطق مختلف شهر حضور دارند. انبارک‌های کوچکی هم در سطح شهر لحاظ شده است تا دسترسی به تجهیزات راحت‌تر شود.

وی افزود: در مجموع ۱۱ هزار کیلومتر مدار در کل حوزه عملیاتی داریم.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار