کد خبر: ۲۸۴۳۵
تاریخ انتشار : ۱۰:۳۱ - ۱۱ دی ۱۳۹۶
کارگاه آموزشی مدیریت بحران و پدافند غیر عامل با حضور کارشناسان سه نیروگاه خلیج فارس، هرمزگان و ایسین در نیروگاه خلیج فارس برگزار شد.
به گزارش برق نیوز، کارگاه آموزشی مدیریت بحران و پدافند غیر عامل به میزبانی شرکت تولید بندرعباس در نیروگاه گازی خلیج فارس برگزار شد.
 
این دوره که به منظور بالا بردن سطح علمی و آموزشی کارشناسان سه نیروگاه خلیج فارس، هرمزگان و ایسین در موارد اضطراری و آمادگی هرچه بیشتر در مقابل هرگونه تهدیدات دشمنان بویژه تهدیدات نرم در سالن آمفی تئاتر نیروگاه خلیج فارس برگزار گردید.

شرکت کنندگان در این دوره با مباحثی همچون تعاریف و اصلاحات پدافند عامل و غیر عامل، انواع دفاع غیر عامل و اهمیت آن، نظریه‌های استراتژیک و اهمیت و لزوم توجه به دفاع غیر عامل، تاریخچه پدافند غیر عامل، مقاوم سازی و استحکام و استراتژی‌های رایج در این زمینه آشنا شدند.

همچنین در این دوره آموزشی مفاهیم روز پدافند غیر عامل، انواع راهکارها، موانع و نحوه عمل در مواقع بحرانی با استفاده از مفاهیم پدافند غبر عامل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار