کد خبر: ۲۸۴۵۱
تاریخ انتشار : ۱۵:۵۷ - ۱۱ دی ۱۳۹۶
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از رشد ۳.۵ درصدی مصرف برق در این استان در ۹ ماهه امسال خبرداد.
به گزارش برق نیوز،  داود راهزادی در نشستی با معاونت مشترکین این شرکت در یاسوج گفت: میزان مصرف برق در سالجاری یک میلیون و ۳۸۴ هزار و ۱۴۵ مگاوات ساعت بوده که این میزان در مدت مشابه سال قبل یک میلیون و ۳۳۷ هزار و ۹۲ مگاوات ساعت بوده است.

وی مهمترین دلیل رشد مصرف برق در استان کهگیلویه و بویراحمد را تغییر در الگوی مصرف مشترکین عنوان و اظهار داشت: بیشترین مصرف برق در ۹ ماهه اول امسال مربوط به شهرستان گچساران با ۵۸۳ هزار و ۳۶۶ مگاوات ساعت بوده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: از رشد مصرف ۳.۵ درصدی برق این استان حدود ۱.۵ درصد آن مربوط به شهرستان گچساران است.

راهزادی، کمترین میزان مصرف برق در استان کهگیلویه و بویراحمد را مربوط به شهرستان لنده ذکر و خاطرنشان کرد: میزان مصرف برق در این شهرستان طی ۹ ماهه اول امسال ۳۷ هزار و ۱۰۳ مگاوات ساعت معادل ۹ صدم درصد از مجموع رشد مصرف برق استان است.

وی گفت: ۲۴۱ هزار و ۶۳۶ اشتراک برق در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که از این تعداد ۲۰۲ هزار و ۶۴۹ اشتراک آن معادل ۸۳ درصد خانگی است.
منبع: ایلنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار