کد خبر: ۲۸۶۶۹
تاریخ انتشار : ۱۵:۳۲ - ۱۹ دی ۱۳۹۶
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال وبختیاری از تخفیف حدود ۱۰ میلیارد ریال به مشترکان صنعتی و کشاورزی همکار در اجرای طرح‌های مدیریت مصرف و کاهش پیک بار در این استان طی سال جاری خبر داد.
به گزارش برق نیوز، مجید فرهزاد  اظهار کرد: پاداش و مزایای همکاری در طرح کاهش پیک بار مصرف با اعمال تخفیف در قبوض برق مصرفی مشترکان لحاظ می‌شود.

وی ادامه داد: با اجرای این طرح، کاهش پیک بار سال جاری ۳۹ مگاوات بود که از این مقدار ۹ مگاوات سهم بخش صنعتی، ۱۷ مگاوات سهم حوزه کشاورزی و ۲.۵۱ مگاوات سهم دیزل‌های خود تامین بوده است.

فرهزاد ادامه داد: در برنامه‌های آینده مدیریت مصرف، مشترکان حوزه‌های خانگی، تجاری و اداری نیز می‌توانند در این طرح مشارکت کنند و از این مزایا بهره‌مند شوند.

در طرح مدیریت پیک بار مصرف، مشترکان صنعتی و کشاورزی شرکت کننده در طرح، در زمان اوج مصرف (تابستان) با اعلام قبلی شرکت برق، اقدام به خاموشی واحد‌های خود کرده و در زمان‌های دیگر در مواردی از برق رایگان بهره مند می‌شوند.

هم اینک بیش از ۳۴۰ هزار مشترک برق صنعتی، تجاری، خانگی، اداری و کشاورزی در چهارمحال و بختیاری وجود دارد.
منبع: ایرنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار