کد خبر: ۲۸۶۷۱
تاریخ انتشار : ۱۵:۴۰ - ۱۹ دی ۱۳۹۶
مدیر امور برق بسطام گفت: از ابتدای سال ۹۶ تا به حال، ۱۶ ایستگاه هوایی توزیع برق با ظرفیت ۸۵۰ کیلوولت آمپر در این بخش احداث شده است.
به گزارش برق نیوز، جمال فرخ زاده مدیر امور برق بسطام با اشاره به برقراری سه هزار و ۸۷۰ متر شبکه فشار ضعیف هوایی و زمینی گفت: شش هزار و ۴۸۹ متر شبکه فشار متوسط هوایی و زمینی در ۹ ماهه سال جاری به انجام رسیده است.

وی با ابراز این که ۱۵ هزار و ۹۸۱ متر شبکه توزیع برق در این منطقه اصلاح گردیده اظهار داشت: با تلاش کارکنان این امور، سه هزار و ۸۷۰ متر شبکه فشار ضعیف سیمی به کابل خودنگهدار تبدیل شده است.

فرخ زاده به اجرای ۲۹۱ پروژه عمرانی برق رسانی در بازه زمانی قید شده اشاره کرد و گفت:: ۲۱۴ دستگاه سرچراغ جدید برای بهسازی روشنایی معابر دایر گردیده است.

مدیر امور برق بسطام تصریح کرد: مبلغ ۱۳ میلیارد و ۴۱۲ میلیون ریال در راستای اجرای تاسیسات صنعت توزیع برق بسطام در مدت زمان ذکر شده، سرمایه گذاری شده است.

وی همچنین تصریح کرد: ارتباط فیدر‌های میغان و پلیس راه، احداث یک هزار و ۲۷۳ متر خط فشار متوسط هوایی و ۲۰۰ متر شبکه ۲۰ کیلوولت زمینی در جاده جنگل ابر، تعویض و تقویت یک هزار و ۴۶ متر شبکه فشار متوسط فیدر رزمندگان در جاده مجن، تامین برق چاه آب شرب روستای ابر، تبدیل دو هزار و ۵۲۰ متر شبکه سیمی روستای شاهکوه سفلی به کابل خودنگهدار و برقرار یک دستگاه پست هوایی عمومی در روستای چهار باغ، از اقدامات پیش بینی شده سه ماهه چهارم این امور است.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار