کد خبر: ۲۸۶۷۴
تاریخ انتشار : ۱۵:۵۳ - ۱۹ دی ۱۳۹۶
مدیر دفتر تحقیقات و کنترل کیفیت تجهیزات برق منطقه‌ای خراسان گفت: ۲۵ پروژه تحقیقاتی در سال ۹۵ و ۹۶ طراحی و تولید سامانه‌های هوشمند برای پشتیبانی تأمین انرژی الکتریکی برای موتورسیکلت‌های هیبریدی تعریف شده است.
به گزارش برق نیوز، محمد رضا حسین زاده از طراحی و تولید سامانه‌های هوشمند برای پشتیبانی تأمین انرژی الکتریکی برای موتورسیکلت‌های هیبریدی CG۱۲۵ به عنوان یک پروژه شاخص در سال ۹۶ نام برد وبیان داشت: از مجموع ۱۹ پروژه منعقد شده در سال ۹۵، ۱۵ پروژه در این سال خاتمه یافته و از این تعداد ۴ پروژه پژوهشی، ۵ پروژه اینترنشیب و ۴ پروژه حمایت از تحصیلات تکمیلی است.

وی در ادامه به وضعیت پروژه‌های تحقیقاتی در سال ۹۶ اشاره کرد وگفت: در مجموع ۶ پروژه با موضوعات پروژه‌های پژوهشی، پروژه اینترنشیب و حمایت ازتحصیلات تکمیلی منعقد شده است.

حسین زاده به پروژه‌های شاخص در دفتر تحقیقات وکنترل کیفیت تجهیزات نیز اشاره کرد و گفت: طراحی و ساخت سوئیچگیر GIS فشار قوی؛ بررسی امنیت سایبری سیستم اتوماسیون بومی و ارائه راهکار مناسب برای جلوگیری از نفوذ‌های غیر مجاز؛ ساخت، بررسی و تحلیل عملکرد پست کمپکت فوق توزیع ۶۳.۲۰ کیلوولت و تدوین استاندارد پست‌های کمپکت فوق توزیع بوده است.

طراحی و ساخت رسیور GPS بومی جهت همزمان سازی IED ها؛ پیاده سازی سیستم تشخیص رخداد‌های فیزیکی دکل‌های فشار قوی با قابلیت ارسال اطلاعات از طریق شبکه تلفن سلولی؛ بررسی و امکان سنجی استفاده از فناوری نانو در کاهش آلودگی مقره‌ها و طراحی و تولید سامانه‌های هوشمند برای پشتیبانی تأمین انرژی الکتریکی برای موتورسیکلت‌های هیبریدی CG۱۲۵ از جمله پروژه‌های شاخص است.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار