کد خبر: ۲۸۷۹۰
تاریخ انتشار : ۱۵:۰۹ - ۲۴ دی ۱۳۹۶
معاون برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی از ساماندهی ۲۵۰ کیلومتر شبکه توزیع برق فرسوده با کابل خودنگهدار در استان طی ۹ ماه سال جاری خبر داد.
به گزارش برق نیوز، محمود محمودی با بیان اینکه تاکنون ۱۹۵۰ کیلومتر شبکه فرسوده به کابل خودنگهدار تبدیل شده است، افزود: اجرای این طرح، علاوه بر افزایش ضریب پایداری خطوط برق رسانی و کاهش تلفات انرژی، افزایش رضایت‌مندی مشترکین را نیز به‌دنبال دارد.

وی با اشاره به اینکه ۱۰۵ شبکه هوایی و زمینی طی ۹ ماه سال جاری به شبکه برق استان افزود شده است، تصریح کرد: ۱۷۹ دستگاه پست هوایی با ظرفیت ۱۷ هزار کیلو ولت آمپر به شبکه‌های توزیع برق استان اضافه شده است.

محمودی، برنامه ریزی فنی به منظور توسعه و تکمیل سه پست فوق توزیع در استان از طریق شرکت برق منطقه‌ای باختر و افزایش تعداد فیدر‌های پست‌های فوق توزیع ۶۳.۲۰ کیلوولت به میزان ۱۲ فیدر در سراسر استان و برنامه ریزی و پیگیری تأمین برق متقاضیان نیاز به شبکه در سراسر استان با اجرای ۶۰ میلیارد ریال طرح تأمین برق را از جمله فعالیت‌های در دست اجرا برشمرد.

معاون برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی، پیگیری وجمع آوری ۶۰۰ مقاله از سراسر کشورو ارائه مقاله در چهارمین کنفرانس کاربردسامانه‌ها اطلاعات مکانی در صنعت آب و برق، پیگیری مبادله قرارداد برای ۲۶ پروژه تحقیقاتی کاربردی در حوزه توزیع برق واخذ مصوبه ۴۰ عنوان تحقیقاتی برای سال ۹۷ از شرکت توانیر را از اقدامات اجرایی در حوزه تحقیقات عنوان کرد.

وی توسعه زیر ساخت GIS شرکت با استفاده از برنامه‌های کاربردی موبایل GIS و همچنین Desktop GIS، تهیه سیستم جامع و متمرکز جمع آوری اطلاعات GIS مدیریت سرور‌ها و افزایش فوق العاده سرعت استفاده از داده‌ها در بستر GIS برای اولین بار در کشور و تهیه اولین اپلیکیشن مدیریت کنفرانس‌ها در کشور و بهره برداری در چهارمین کنفرانس سامانه‌های اطلاعات مکانی در اراک را از سایر فعالیت‌ها دانست.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار