کد خبر: ۲۸۸۳۰
تاریخ انتشار : ۰۹:۲۵ - ۲۶ دی ۱۳۹۶
اله مرادی ضمن قدردانی از تلاش‌های اعضای کانون بازنشستگان و همکارانی که سال‌های متمادی در صنعت برق زحمت کشیده و به افتخار بازنشستگی نائل شده اند به استفاده مطلوب و بهینه از تجربیات آنان تاکید کرد و افزود: صنعت برق مدیون زحمات تک تک بازنشستگان در بخش‌های مختلف است لذا نباید این عزیزان به ورطه فراموشی سپرده شوند.
به گزارش برق نیوز،  اله مرادی ضمن قدردانی از تلاش‌های اعضای کانون بازنشستگان و همکارانی که سال‌های متمادی در صنعت برق زحمت کشیده و به افتخار بازنشستگی نائل شده اند به استفاده مطلوب و بهینه از تجربیات آنان تاکید کرد و افزود: صنعت برق مدیون زحمات تک تک بازنشستگان در بخش‌های مختلف است لذا نباید این عزیزان به ورطه فراموشی سپرده شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: هرگونه افتخاری که در صنعت برق حاصل می‌شود بازنشستگان در آن سهیم هستند چرا که این دستاورد‌ها نتیجه تلاش و کار گذشته است که امروز به ثمر نشسته و ما از آن بهره مند می‌شویم. 
 
اله مرادی افزود: شـأن و جایگاه همکار بازنشسته و خانواده‌های این عزیزان فراتر از آن است که مشکلات روزمره بر آن غلبه کند بنابراین یکی از راه‌های پیشگیری در این خصوص فعالیت و پویایی می‌باشد که باید با شناسایی فرصت‌های جدید در بخش‌های مختلف سرمایه گذاری نصیب آنان گردد که در این جهت کارکنان و مدیران شرکت برق منطقه‌ای زنجان از هیچ تلاش و کوششی دریغ ننموده و خود را در کنار بازنشستگان محترم می‌دانند
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار