کد خبر: ۲۸۸۳۵
تاریخ انتشار : ۱۰:۱۴ - ۲۶ دی ۱۳۹۶
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان ایلام از پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه برق رسانی به ناحیه صنعتی شباب خبر داد.
به گزارش برق نیوز، مرتضی دارایی در بازدید از این پروژه گفت: پروژه با طول بیش از دوازده کیلومتر و اعتبار ۱۵ میلیارد ریال برای احداث خط دو مداره فشار متوسط ناحیه صنعتی شباب در دست اقدام می‌باشد.

دارایی با اشاره به روند مناسب پیشرفت پروژه برق رسانی به ناحیه صنعتی شباب، افزود: با اجرای این پروژه میزان ۱۲ مگاوات برق را به ظرفیت موجود ناحیه صنعتی شباب اضافه می‌شود.

وی بیان داشت: این شرکت در راستای اجرای وظایف و تعهدات خود و به منظور بهینه سازی خدمات به واحد‌های صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان پروژه‌های گاز رسانی به شهرک‌ها و نواحی صنعتی مهران، دهلران و ملکشاهی، خط انتقال و تجهیز چاه سیروان و احداث ناحیه صنفی-صنعتی ایلام را نیز در دست اقدام دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان ایلام اظهار کرد: عزم دولت تدبیر و امید در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی و خودکفایی کشور برای احیا و فعال سازی صنایع خرد، کوچک و متوسط بسیار جدی است و در این راستا شرکت شهرک‌های صنعتی استان زیرساختها، بستر و آمادگی لازم برای حمایت از تولیدکنندگان و سرمایه گذاران داخلی و خارجی را دارد.

وی بیان داشت: اقتصاد مقاومتی باید در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان نیز نمود پیدا کند و ما همه مکلفیم در جهت خدمت رسانی به صنعتگران و تولید کنندگان هر چه در توان داریم در طبق اخلاص قرار دهیم.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار