کد خبر: ۲۸۸۴۰
تاریخ انتشار : ۱۱:۲۰ - ۲۶ دی ۱۳۹۶
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: مصرف برق در مناطق زلزله زده با شروع اسکان موقت در برخی نقاط تا بیش از ۲.۵ برابر شرایط عادی شده است.
به گزارش برق نیوز، علیمراد مرادی‌مجد اظهار کرد: مصرف برق در مناطق زلزله زده هنوز هم بسیار بالا است و با شروع اسکان موقت نسبت به قبل که فقط اسکان اضطراری را داشتیم، بیشتر شده است.

وی ادامه داد: در بسیاری از نقاط مردم در برابر برداشتن چادر‌ها مقاومت می‌کنند و در این شرایط هم تامین برق برای چادر‌ها ادامه دارد و هم کانکس‌ها را برق‌دار می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه با بیان اینکه مصرف برق در برخی نقاط بیش از ۲.۵ برابر شده، یادآوری کرد: افزایش مصرف بگونه‌ای است که اکنون در ثلاث باباجانی میزان مصرف از هفت مگاوات شرایط عادی به ۱۹ مگاوات و در سرپل ذهاب از ۱۸ مگاوات به ۴۶ مگاوات رسیده است.

به گفته این مسئول، تاکنون نزدیک به ۴۰ هزار چادر و حدود هشت هزار کانکس در مناطق زلزله زده استان برق‌دار شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه در ادامه با انتقاد از جابجا شدن مدوام برخی چادرها، اظهار کرد: به برخی از چادر‌ها تا چهار مرتبه برق رساندیم، اما بعد از مدتی جابجا می‌شوند، سیم‌ها و خطوط ما در محل قبلی رها می‌کنند و دوباره در محل جدید درخواست برق می‌دهند.

مجد افزود: پیش از این بر اساس دفترچه‌های هلال احمر وضعیت برق‌رسانی به چادر‌ها و کانکس‌ها و شناسایی آن‌ها مشخص بود، اما اکنون این دفترچه‌ها هم جمع و کار برق رسانی دشوار شده است.

وی به مشکل دیگری که در مورد تامین برق خصوصا برای کانکس‌ها وجود دارد اشاره و خاطرنشان کرد: در بسیاری از مناطق نصب کانکس بدون هماهنگی ما و در نقاط پراکنده و به دور از چادر‌های قبلی انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه با بیان اینکه این امر باعث دشواری در برق رسانی خواهد شد و از نو به کشیدن خطوط و سیم نیاز است، عنوان کرد: در ثلاث باباجانی هماهنگی با ما بیشتر است، اما در سرپل ذهاب مشکلات زیادی داریم.
منبع: ایسنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار