کد خبر: ۲۸۸۵۳
تاریخ انتشار : ۱۴:۴۷ - ۲۶ دی ۱۳۹۶
دومین کمیته عالی مدیریت بحران و پدافند غیر عامل با محوریت" زلزله، مصونیت و آمادگی‌های لازم " با حضور حسین صبوری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ برگزار شد.
به گزارش برق نیوز نشست کمیته عالی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل روز چهارشنبه بیستم دی ماه با حضور مدیرعامل و معاونین و برخی از مدیران شرکت در سالن جلسات ستاد راهبردی ساختمان شیراز برگزار شد.

صبوری در این جلسه با اشاره به اهمیت آمادگی در مواقع بحران گفت:خوشبختانه شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ بصورت شبانه روزی برای مقابله با بحران‌های احتمالی آماده است.

بر اساس این گزارش؛ مدیرعامل بازسازی شبکه‌های شهر تهران را بسیار ضروری برشمرد و گفت:روند باز سازی پست‌ها و شبکه‌های برق شهر تهران باید با سرعت بیشتری انجام شود.

 صبوری؛ شناسایی نقاط قوت و همچنین نقاط آسیب پذیر شبکه‌های برق و پیگیری بمنظور رفع این مشکلات و ارائه خدمات در کمترین زمان ممکن را از مهمترین اولویت‌های توزیع برق تهران بزرگ دانست.

وی با اشاره به اینکه؛ چابکی و سرعت عمل کارکنان و مدیریت پیشامد‌های احتمالی بسیار مهم و ضروری است، گفت:اجرای ضربتی مانور در برخی مناطق در پایتخت این امکان را می‌دهد که مشکلات را قبل از وقوع حادثه شناسایی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن برطرف کنیم و انتظار می‌رود مسئولین و مدیران مربوطه، توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشند.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار