کد خبر: ۲۸۸۸۵
تاریخ انتشار : ۱۲:۳۳ - ۲۷ دی ۱۳۹۶
سرپرست شرکت توزیع نیروی برق باغملک گفت: باغملک نسبت به سال گذشته ۴۰۰ درصد رشد جذب اعتبار در حوزه توزیع نیروی برق داشته است.
به گزارش برق نیوز، ستار نظری  اظهار کرد: با توجه به اینکه درگذشته برق باغملک از شهرستان مسجدسلیمان تأمین می‌شد با بالا رفتن میزان بار دیگر پاسخگوی نیاز‌های شهرستان باغملک نبود که با پیگیری‌هایی که انجام گرفت نیاز در این دیده شد که ظرفیت توزیع برق خود شهرستان را بالا ببریم.

وی افزود: در همین راستا یکی از جا‌هایی که در شهرستان باغملک با مشکل برق‌رسانی مواجه بود بخش صیدون بود، زیرا خطی که برق بخش صیدون و روستا‌های بعدازآن را تغذیه می‌کرد با حوزه ابوالعباس مشترک بود که باعث ناپایداری و افت ولتاژ در این خط می‌شد که طرح جدیدی مبنی بر جدایی حوزه ابوالعباس از بخش صیدون ارائه شد و امروز شاهد کلنگ زنی این پروژه هستیم و تا تابستان ۹۷ آماده قرارگیری در مدار است.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق باغملک بیان کرد: افتتاحیه پروژه کاهش تلفات شهرستان باغملک – ابوالعباس را نیز در برنامه داریم که با توجه به قدمت بالای شبکه برق و افزایش بار در حوزه ابوالعباس نیاز به بازسازی کل شبکه و نصب چند دستگاه ترانس وجود داشت که با اقداماتی به‌صورت کوتاه و بلندمدت این مشکلات برطرف شد و از مزایای این طرح می‌توان به وجود کابل خود نگه‌دار که باعث کاهش خسارات جانی و مالی می‌شود اشاره کرد.
منبع: فارس
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار