کد خبر: ۲۸۹۳۱
تاریخ انتشار : ۱۰:۰۶ - ۳۰ دی ۱۳۹۶
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: مقوله تأمین انرژی برق برای بسترسازی تولید و اشتغال از ضروریات توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی به‌شمار می‌رود.
به گزارش برق نیوز، علیرضا شفیع‌زاده  در نشست مشترک با مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: با توجه به توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، اهمیت اجرای فیدر‌های جداگانه و اختصاصی برای تأمین برق در این بخش‌های مهم اقتصادی مضاعف می‌شود.

وی با اشاره به مشکلات واحد‌های صنعتی در حوزه تأمین برق پایدار و همچنین شهرک‌های صنعتی در خصوص شبکه‌های روشنایی افزود: مقوله تأمین انرژی برق برای بسترسازی تولید و اشتغال از ضروریات توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی به‌شمار می‌رود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری ضمن قدردانی از همکاری بی‌شائبه شرکت توزیع نیروی برق استان برای طراحی و ارتقای شبکه‌های روشنایی در سطح شهرک‌های صنعتی، گفت: خوشبختانه با توجه ویژه شرکت توزیع نیروی برق، مراحل طراحی فیدر‌های اختصاصی شهرک‌های در دستور کار قرار گرفت و امید است با تداوم همکاری این نیاز زیرساختی به طور کامل برطرف شود.

مجید فرهزاد نیز در این کارگروه اظهار کرد: با بهره‌گیری و مانور روی شبکه‌های برق جهت تأمین برق پایدار واحد‌های صنعتی مشکلات نوسانات شبکه‌های توزیع برق تا حد بالایی مرتفع شد.

وی ادامه داد: به‌منظور ایجاد پایداری و ضریب اطمینان بالا برای تأمین برق واحد‌های صنعتی بزرگ با انشعابات زیاد، این شرکت با همکاری متقاضی برای تخصیص فیدر ۲۰ کیلوولت از محل پست همکاری می‌کند.

مدیرعامل توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه برای رفع مشکل واحد‌هایی که از تأسیسات حساس به نوسانات ریز و هارمونیک‌ها بهره می‌برند، استفاده از فیلتراکتیو لازم است، افزود: برای واحد‌های دارای تعدد انشعابات برق با مصارف تا ۶ مگاوات نیز تخصیص فیدر جداگانه‌ای از پست‌های فوق توزیع ضرورت دارد.

فرهزاد گفت: در حال حاضر ۱۹ شهرک و ناحیه صنعتی با تمامی امکانات زیربنایی در چهارمحال و بختیاری آماده واگذاری زمین به متقاضیان سرمایه‌گذاری است.
منبع: فارس
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار