کد خبر: ۲۸۹۶۳
تاریخ انتشار : ۰۹:۴۹ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۶
معاون هماهنگی توزیع توانیر از تشکیل کمیته‌ای به منظور ایجاد وحدت رویه و تعیین اولویت‌های مقاوم سازی شبکه‌های توزیع برق خبر داد.
به گزارش برق نیوز، محمودرضا حقی فام  اظهار کرد: کمیته‌ای متشکل از متخصصان و مدیران صنعت برق بمنظور ایجاد وحدت رویه در زمینه مستندسازی و تعیین اولویت‌ها و نحوه نظارت بر پروژه‌های مقاوم سازی شرکت‌های توزیع در توانیر تشکیل شده است.

وی با تاکید براینکه خسارت‌هایی که حوادث طبیعی همچون زلزله به شبکه‌های توزیع وارد می کند، با هزینه‌های مقاوم سازی قابل مقایسه نیست، خاطرنشان کرد: ضرورت دارد قبل از وقوع حوادث و بروز خاموشی‌های گسترده در مناطق مستعد زلزله، پروژه‌های مقاوم سازی در دستور کار قرار گیرد که در این صورت با صرف حداقل هزینه، دغدغه‌ها در خصوص تامین برق در هنگام بروز بحران‌ها تا حدود زیادی برطرف می‌شود.

حقی فام به زلزله استان کرمان اشاره کرد و گفت: مقاوم سازی تاسیسات و تجهیزات شبکه توزیع برق شمال استان کرمان در سال قبل، موجب شد زلزله ۶.۲ ریشتری چندی پیش هجدک راور و زرند کرمان کمترین میزان خسارت را به شبکه برق وارد کرده و خاموشی قابل ذکری برای مشترکان تحمیل نکرد.

معاون هماهنگی توزیع توانیر اظهار کرد: کمیته مقاوم سازی مبتنی بر تحلیل‌های فنی و مستند به اطلاعات GIS شرکت ها، طرح‌های مقاوم سازی شرکت‌ها را بررسی کرده و در خصوص برآورد اعتبار مورد نیاز برای مقاوم سازی شبکه‌های توزیع، تعیین اولویت‌ها و نحوه نظارت بر اجرای طرح‌ها تصمیمات مقتضی را اخذ می‌کند.

منبع: ایسنا
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۱
0
0
رفتی پشت سر در را هم ببند! این همه کمیته تشکیل دادی وضعت اینطوریه!
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۱
0
0
جالبه که دکتر خدر زاده که خودش چند پروژه در این زمینه تاب آوری داره شده مسئول کمیته مذکور!
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار