کد خبر: ۲۹۰۵۹
تاریخ انتشار : ۱۱:۰۱ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۶
مدیر دفتر خدمات مشترکین و وصول درآمد و مدیریت مصرف و رابط روابط عمومی شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان گفت: در تابستان امسال (تیر و مرداد) مبلغ ۳۲،۹۳۲،۱۷۱،۷۸۵ ریال پاداش همکاری به صنایع سنگین استان گیلان اختصاص یافت.
به گزارش برق نیوز، بهنام جعفری با اشاره به اینکه شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان دارای ۵ مشترک سنگین شامل، شرکت سیمان خزر، مجتمع فولاد گیلان، صنایع سیمان گیلان سبز، مجتمع فولاد خزر و شرکت روکش آریا پویا (پارکو) است، افزود: در راستای مدیریت بار و استفاده بهینه از انرژی برق و پیک سائی در تابستان ۱۳۹۶ با مشترکین سنگین شرکت وارد مذاکره شدیم و در قالب طرح ذخیره عملیاتی وطرح تعطیلات و تعمیرات تابستانی با این صنایع قرارداد همکاری دو جانبه منعقد کردیم تا در صورت همکاری این صنایع با شرکت برق منطقه‌ای گیلان در زمان‌های مورد نظر و کاهش بار در زمان پیک (ماه‌های تیر و مرداد ۹۶) پاداش ریالی متناسب به آن‌ها پرداخت شود.

با انعقاد قرارداد همکاری دو جانبه و استقبال و همکاری خوب صنایع، موفق شدیم تابستان ۹۶ را با موفقیت پشت سر بگذاریم و مبلغ ۳۲،۹۳۲،۱۷۱،۷۸۵ ریال بابت پاداش همکاری طرح‌های فوق الذکر به صنایع پرداخت کردیم.

مدیر دفتر خدمات مشترکین و وصول درآمد و مدیریت مصرف در خصوص ضرورت فرهنگ سازی در راستای استفاده بهینه از برق گفت: بهینه سازی مصرف علاوه بر بهبود کارآئی انرژی، موجب افزایش بهره وری دراستفاده از ذخایر انرژی، شکوفائی اقتصاد ملی وکاهش قیمت تمام شده محصولات است
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار