کد خبر: ۲۹۰۶۳
تاریخ انتشار : ۱۱:۴۵ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۶
مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با اشاره به شست‌و شوی مجدد تجهیزات پست و خطوط، گفت: تکرار شستشو‌ها رابطه مستقیم با وقوع گرد و غبار دارد و ممکن است مجبور شویم در طول یک ماه چندین بار تجهیزات را شستشو دهیم، اما این کار نیازمند تلاش شبانه‌روزی و هزینه زیاد است.

به گزارش برق نیوز، مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با اشاره به شست‌و شوی مجدد تجهیزات پست و خطوط، گفت: تکرار شستشو‌ها رابطه مستقیم با وقوع گرد و غبار دارد و ممکن است مجبور شویم در طول یک ماه چندین بار تجهیزات را شستشو دهیم، اما این کار نیازمند تلاش شبانه‌روزی و هزینه زیاد است.

محمود دشت بزرگ اظهار کرد: پس از چند روز آلودگی شدید ناشی از گرد و غبار، شستشوی تجهیزات پست و خطوط از سر گرفته شد.

وی افزود: میزان آلودگی ناشی از گرد و غبار در چند روز اخیر بسیار بالا بوده و تجهیزات پست و خطوط شرکت نیز که در معرض این آلودگی بوده‌اند باید مجددا شستشو شوند.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان تصریح کرد: اولویت شستشو، با تجهیزات پست و خطوطی است که هنوز تعویض مقره و پوشش عایقی نشدند، البته در قسمت‌هایی هم که پوشش عایقی صورت گرفته لازم است که شستشو انجام شود، اما نه به وسعت و اندازه مقره‌هایی که پوشش عایقی نشده‌اند.

دشت بزرگ عنوان کرد: تکرار شستشو‌ها رابطه مستقیم با وقوع گرد و غبار دارد و ممکن است مجبور شویم در طول یک ماه چندین بار تجهیزات را شستشو دهیم، اما این کار نیازمند تلاش شبانه‌روزی و هزینه زیاد است.

وی شستشوی مداوم تجهیزات پست و خطوط را در راستای رسالت شرکت در تامین برق مطمئن و پایدار برای مشترکین عنوان کرد و افزود: وظیفه ما تامین برق پایدار تحت هر شرایطی است و هر چقدر که لازم باشد اینکار را برای آسایش حال شهروندان تکرار و تکرار می‌کنیم.
 
منبع: بدر
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار