کد خبر: ۲۹۰۶۹
تاریخ انتشار : ۱۲:۴۹ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۶
مدیر اداره توزیع نیروی برق خوسف گفت: ۲۲ طرح برقرسانی همزمان با دهه مبارک فجر در راستای سیاست‌های دولت تدبیر و امید، استفاده از برق پایدار و مطمئن و افزایش سطح رضایتمندی مردم در این شهرستان به بهره برداری می‌رسد.
به گزارش برق نیوز، کاظم کمیلی گفت: برای بهره‌برداری از این طرح‌ها ۴ هزار و ۷۴ متر شبکه فشار متوسط و ۲ هزار و ۵۳ متر شبکه فشار ضعیف احداث و ۳ دستگاه ترانسفورماتور توزیع با ظرفیت ۴۰۰ کیلو ولت آمپر نصب شده است.

وی هدف از اجرای این پروژه‌ها را توسعه، اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌ها، برقرسانی به متقاضیان جدید، ایجاد روشنایی معابر و افزایش نقاط مانوری دانست و ادامه داد: اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد و ۵۰۹ میلیون ریال از محل اعتبارات تبصره ۶ قانون بودجه و اعتبارات داخلی شرکت در دهه فجر هزینه می‌شود.

کمیلی با بیان اینکه ۱۴ پروژه از محل سرمایه گذاری بخش خصوصی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد و ۳۱۰ میلیون ریال اجرا شده است اظهار کرد: این پروژه‌ها برای تامین برق ۱۴ واحد تولیدی و صنعتی کوچک شامل کارخانه چدن، کارخانه آسفالت و چندین واحد پرورش شترمرغ، مرغداری، گلخانه با نقشه و نظارت مدیریت برق شهرستان مورد بهره برداری قرار گرفته است.

مدیر توزیع نیروی برق خوسف گفت: در حال حاضر ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۹۸.۸ درصد جمعیت روستایی این شهرستان از نعمت برق برخوردارند.

وی با اشاره به اقدامات زیر بنایی در بخش توسعه، بهبود، ترمیم و اصلاح و بازسازی شبکه‌های برق افزود: با انجام این فعالیت نرخ انرژی توزیع نشده ناخواسته در ۹ ماهه نخست نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷۰ درصد کاهش یافته است.

کمیلی بیان کرد: نرخ انرژی توزیع نشده ناخواسته در ۹ ماهه ابتدای سال ۹۵ معادل ۰.۳۹ در هزار بوده است که با انجام برنامه PM توزیع، این شاخص به ۰.۱۱ در هزار کاهش یافت.

مدیر توزیع نیروی نیروی برق خوسف یادآور شد: بر اساس تجزیه و تحلیل داده ها، گزارش حوادث و شناسایی نقاط معضل دار با اولویت بندی و برنامه ریزی مدون و سرویس خطوط انجام شد که خوشبختانه شاهد روند نرخ خاموشی در سطح شهرستان بودیم.

کمیلی، سرویس حدود ۱۲۰ کیلومتر شبکه فشارمتوسط، کاورگذاری ۴۵۶ مورد تراورس، کاورینگ کامل ۳۵ دستگاه ترانس هوایی و شاخه زنی اشجار در حریم شبکه‌های برق را از جمله اقدامات شاخص بهره برداری برشمرد.

منبع: ایرنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار