کد خبر: ۲۹۰۷۴
تاریخ انتشار : ۱۴:۳۳ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۶
مدیرتوزیع نیروی برق شهرستان فیروزآباد از برگزاری نخستین جشنواره تئاتر استانی مدیریت مصرف برق باعنوان جشنواره تئاتر خیابانی «شب چراغ» با محوریت کودک و نوجوان و با هدف حفظ منابع انرژی در راستای اقتصاد مقاومتی خبرداد.
به گزارش برق نیوز، محمد مهدی تمدن بیان کرد: شرکت توزیع نیروی برق همواره بر استفاده از فعالیت‌های فرهنگی و هنری در رسیدن به اهداف خود درفرهنگ سازی نحوه مصرف بهینه انرژی و کمک به آموزش اصول شهروندی در زمینه مدیریت مصرف انرژی و نمایاندن نقش مدیریت مصرف انرژی در اقتصاد خانواده تاکید دارد.

وی با بیان اینکه این شرکت دستاورد‌های خوبی درزمینه ترویج مدیریت مصرف انرژی داشته اظهار داشت: انجام این فعالیت‌ها سبب شده است تا در سال‌های گذشته شاهد کاهش چشمگیر مصرف انرژی برق در سطح شهرستان فیروزآباد باشیم.

این مقام مسئول، آموزش جامعه محور با محوریت کودک ونوجوان در جهت حفظ منابع انرژی در راستای اقتصاد مقاومتی و حمایت ازفعالیت‌های گروه‌های نمایشی با موضوع مصرف بهینه انرژی را از اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد و ادامه داد: کمک به فرهنگ سازی در جامعه در راستای آموزش اصول شهروندی در زمینه مدیریت مصرف انرژی و نمایاندن نقش مدیریت مصرف انرژی در اقتصادخانواده نیز از دیگر اهدافی است که امیدواریم با برگزاری این جشنواره به آن‌ها دست یابیم.

تمدن یادآور شد: نقش مدیریت مصرف انرژی در اقتصاد خانواده، حمایت ازفعالیت‌های گروه‌های نمایشی با موضوع مصرف بهینه انرژی و توجه به محیط زیست و توسعه پایدار با تولید انرژی پاک و مصرف صحیح نیز از دیگرموضوعات این جشنواره می‌باشند.

مدیرتوزیع نیروی برق شهرستان فیروزآباد درادامه با تقدیر و تشکر از اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی وانجمن نمایش این شهرستان بابت همکاری دربرگزاری این جشنواره، تصریح کرد: ارسال طرح‌ها تا هشتم بهمن ماه جاری تمدید شده است و علاقه مندان می‌توانند تا تاریخ ۱۲ همین ماه لوح فشرده خود را تحویل دهند. تمدن اضافه کرد: اعلام نتایج بازبینی نیمه دوم بهمن و مرحله نهایی جشنواره هفته دوم اسفند ماه خواهد بود.

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان فیروزآباد درخاتمه ابراز امیدواری کرددرآینده بتوانیم با بهره گیری از عرصه هنر و هنرمندان درترویج وفرهنگ سازی موضوع مهم مدیریت مصرف نقش موثری ایفا نماییم.

لازم به ذکر است؛ اولین جشنواره استانی تئاترخیابانی" شب چراغ "به میزبانی شهرستان فیروزآباددراسفندماه سال جاری برگزارخواهد شد وبرگزاری کارگاه‌های آموزشی تئاتر خیابانی بخشی از این جشنواره است.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار