کد خبر: ۲۹۰۷۷
تاریخ انتشار : ۱۵:۴۲ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۶
در گردهمایی مدیران ارشد صنعت برق کشور، مدیران و کارکنان توزیع نیروی برق تهران بزرگ به کاهش ده درصدی پیک مصرف شهر تهران در تابستان ۹۷ متعهد شدند.
به گزارش برق نیوز،  رضا اردکانیان با اشاره به بحران کم آبی و تاثیر آن در خصوص تولید انرژی گفت:: این شرایط برای وزارت نیرو فرصتی است که بخشی از طرح‌ها و برنامه‌های خود را که عملیاتی شدن آن مستلزم آماده شدن جامعه متشکل از مردم و سازمان‌ها در خصوص اصلاح الگوی مصرف می‌باشند اجرا نمایند.

در این نشست همایون حایری سیاست هاو برنامه‌های خود برای مدیریت صنعت برق در چهار سال آینده در خصوص ارتقا ۴۰ درصدی راندمان نیروگاه‌های حرارتی کشور، بهبود شاخص‌های بهره وری و قابلیت اطمینان شبکه، سازگاری زیست محیطی و ارتقا ایمنی صنعت برق توسعه زیرساخت‌ها وهوشمندسازی شبکه و استفاده از تجهیزات و تکنولوژی‌های پیشرفته بیان کرد و افزود با توجه به کمبود آب و شرایط جوی امسال نیازمند مدیریت هوشمندانه در خصوص گذر از پیک بار تابستان ۹۷ می‌باشیم در این راستا شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ به عنوان جلودار شرکت‌های توزیع برق کشور گامی بلند برداشته است.

گفتنی است مدیران و کارکنان شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با هدف حفظ و مدیریت منابع زیرساخت‌های صنعت برق متعهد شدند که با کاهش ۱۰ درصدی پیک مصرف شهر تهران در تابستان ۹۷ به ۴۵۰۰ مگاوات، همراه مردم و همگام با صنعت آب و برق کشور باشند.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار