کد خبر: ۲۹۱۱۳
تاریخ انتشار : ۱۳:۰۱ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۶
رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: مشکلات حوزه خشک‌سالی و تأمین نیروی برق‌آبی سد‌های کشور در جلسه‌ای با مسئولین مربوطه در کمیسیون انرژی موردبررسی قرار گرفت.
به گزارش برق نیوز، فریدون حسنوند  اظهار کرد: روز سه‌شنبه در جلسه‌ای که با حضور وزیر نیرو، همه معاونین وزارت نفت، وزارت اطلاعات، سازمان برنامه‌وبودجه، سازمان بازرسی، دیوان محاسبات و سازمان هواشناسی در کمیسیون انرژی برگزار شد مشکلات حوزه خشک‌سالی و تأمین نیروی برق‌آبی سد‌های کشور موردبررسی قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به شرایط بارندگی‌ها و برخی نگرانی‌ها در حوزه کم آبی و خشک‌سالی و همچنین با توجه به اینکه امروز سد‌های ما بحث تأمین نیرو‌های برق‌آبی را بر عهده دارند، قطعاً اگر شرایط آب این‌چنین ادامه داشته باشد آینده مشکلاتی خواهیم داشت.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس در ادامه گفت: به همین منظور این جلسه‌ای برگزار شد و اتخاذ برخی از راهکار‌ها و تدابیر برای فصل تابستان که در حوزه کشت و چه در بخش آب‌رسانی به استان‌های مختلف کشور و همچنین تامین برق مصوباتی داشتیم.

وی افزود: قرار بر این شد در استان‌های مرتبط با حضور نمایندگان استان‌ها و اعضای شورای تأمین و مدیران صنعت آب و برق کشور جلساتی گرفته شود تا نسبت به وضعیت آب و برق در استان‌ها راهکار‌ها متناسب با شرایط پیش‌بینی کنند.


منبع: فارس
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار