کد خبر: ۲۹۱۷۹
تاریخ انتشار : ۱۱:۰۶ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۶
معاون توزیع توانیر گفت: قطعی برق گزارش شده در استان‌های مختلف نسبت به وسعت شبکه‌های برق محدود بوده و به‌زودی برطرف می‌شود.
به گزارش برق نیوز، محمود حقی فام در خصوص قطعی برق در برخی استان‌های کشور ناشی از بارش سنگین برف اظهار داشت: بر اساس آخرین آمار‌ها تا ساعت ۱۰:۱۵ امروز صبح می‌توان گفت: در استان تهران ۵۱ فیدر، مازندران ۵ فیدر، غرب مازندران ۴ فیدر، گیلان ۳ فیدر، قم یک فیدر، قزوین ۱ فیدر، البرز ۱۱ فیدر و در نهایت در زنجان ۱۱ روستا از مدار خارج و یا دچار قطعی برق شده‌اند.

وی افزود: عمده قطعی برق در بسیاری از استان‌های کشور ناشی از شکستن درختان در اثر سنگینی برف و افتادن آن‌ها بر روی سیم‌ها و کابل‌های برق بوده است.

معاون هماهنگی توزیع توانیر تصریح کرد: به علت استمرار بارش‌ها ممکن است برخی از نقاط قطعی و اتصال دوباره آن‌ها دچار نوسان شود، با این اوصاف همکاران ما در شرکت‌های توزیع با تمام توان در حال اتصال دوباره شبکه برق در تمام نقاط کشور هستند.

حقی فام در پایان گفت: با اینحال با توجه به شدت بارش برف، و البته گستردگی شبکه برق در کشور میزان قطعی برق ناچیز بوده و انشالله تا ساعات آینده برق نقاط قطع شده دوباره وصل خواهد شد.
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۸
1
0
اجازه استاد! 9 ساعت بی برقی در پاییتخت عدد کمی است یا در نرم جهانی است!؟ میشه یک مقاله IEEE در این مورد با شما بنویسیم ؟!
پاسخ ها
توانیری
| Iran (Islamic Republic of)
اینکه درختان باید بموقع با کمک شهرداریها و شرکتهای توزیع حرص میشدن شکی نیست ولی قطعی برق 9ساعته هم غلو شده..بهنگام بارش برف سنگین امکان بروز پدیده گالوپینگ میتواند در بروز عیب در شبکه موثر باشد.انشالله مهندس حائری که تازه به مقام معاونت برق و انرژی منصوب شده اند حساب ادمهای بی کفایت رو خواهند رسید و همه باید بایشان صادقانه کمک کنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۹
0
1
دانشجوی مشروطی عزیز ناشناس لطفا اولا بگویید 9 ساعت رو از کجا در آوردی ثانيا سقوط درخت بر روی شبکه ميدوني یعنی چی؟ یا توضیح بدم برات
توانیری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۹
0
0
عزیزم چشماتو باز کن و ببین آمار کنتورهای پستهای 63 کیلوولت چی میگن و وضع از 9 ساعت خیلی خراتره ولی صداشو در نیار! اون موقع که شما در دانشگاه تبریز مدار 1 پاس میکردی ما اینجا مدیر مناطق بودیم!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۹
0
0
مافیای برق در داخل خود صنعت برق است.
این همه دکتر‌، مهندس طراح داریم و این همه توابع ریاضی طراحی شبکه داریم که فقط باید جای خالی را پر کنیم .چگونه میشود خطی که بر ای شرایط منطقه، طراحی و اجرا شده با کمترین تنش مکانیکی و الکتریکی واژگون میشود؟ با اینکه میدانیم برف میآید چرا شاخه زنی نکردیم ؟ چرا هنوز در داخل شهرهای بزرگ شبکه ی هوایی داریم ،آیا میتوان گفت ما گرفتار مافیای نادانی خود شده ایم؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۰
0
0
9 ساعت را از ... در آوردم!
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار