کد خبر: ۲۹۲۰۰
تاریخ انتشار : ۱۶:۵۱ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۶
حقی فام توضیح داد: بار قطعی ۶ فیدر در تهران حدود ۳۰ مگاوات و تقریبا ۲۰ هزار مشترک تحت تأثیر خاموشی قرار گرفته اند که در این قیاس ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار مشترک کمتر از یک درصد به حساب می آید.به دلیل بارش برف راه های ارتباطی روستاها بسته شده و تا باز شدن مسیرهای ارتباطی برای اعزام اکیپ های برق باید منتظر ماند.

به گزارش برق نیوز، محمودرضا حقی فام معاون هماهنگی توزیع توانیر گفت: با بارش برف و باران در قسمت های شمالی و شمال غرب کشور خسارت هایی به شبکه توزیع برق شامل استان تهران ۲۵ فیدر، مازنداران ۴ فیدر، گیلان ۸ فیدر، البرز ۷ فیدر و شهر تهران ۶ فیدر وارد شد و در برخی از روستا های زنجان، قزوین و آذربایجان شرقی گزارش خاموشی کردند که به دلیل بارش برف راه های ارتباطی آنها بسته شده است و تا باز شدن مسیرهای ارتباطی برای اعزام اکیپ های برق باید منتظر ماند.

معاون هماهنگی توزیع توانیر با اشاره به آغاز بازسازی شبکه توزیع از شروع بارش، بیان کرد: در شهر تهران خسارت ناشی از فیدر ها در شب گذشته با آغاز بارندگی ۱۵ فیدر بود که با تلاش های صورت گرفته به ۱۲ فیدر رسید و در ادامه بنا بر گزارش های رسیده تا ساعت 14 بعدازظهر امروز به ۶ فیدر کاهش یافت.

وی با بیان اینکه میزان خاموشی در تهران کمتر از یک درصد مشترکان است، تصریح کرد: بار قطعی ۶ فیدر در تهران حدود ۳۰ مگاوات و تقریبا ۲۰ هزار مشترک تحت تأثیر خاموشی قرار گرفته اند که در این قیاس ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار مشترک کمتر از یک درصد به حساب می آید.

حقی فام با بیان اینکه خاموشی های ناشی از بارش در غرب تهران متمرکز شده است، افزود: در تهران عمده خاموشی مربوط به مناطق شمال غرب تهران از جمله سعادت آباد و آزادی متمرکز است که پس از آزادسازی فیدر هایی که درختان بر روی آن سقوط کردند امکان وصل و تأمین برق برای مشترکان به صورت پایدار وجود دارد.

معاون هماهنگی توزیع توانیر در پایان با ابراز امیدواری به رسیدن به پایداری شبکه تا پایان امشب گفت: در حال حاضر ۲۰۰ اکیپ موتوری با تجهیزات کامل در سطح شهر تهران در حال خدمات رسانی هستند و در صورت مساعد بودن شرایط آب و هوایی تا چندساعت آینده مشکلات شبکه برق برطرف می شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
عیحسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۸
0
0
بایک برف کوچک انهم در حد چند سانت وضع برق این است اقایان مسئولین مملکت وضع صنعت برق از اینها وخیمتر است صنعت برق در این چند ساله با بکارگیری مدیران بی تجربه وباند بازی ....... شما مگر موضوع خوزستان از یادتان رفته همین مسئله امروز برای تهران وسایر نقاط کشوراتفاق خواهد افتاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۸
0
0
خخخخخخخ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۹
0
0
مافیای برق در داخل خود صنعت برق است.
این همه دکتر‌، مهندس طراح داریم و این همه توابع ریاضی طراحی شبکه داریم که فقط باید جای خالی را پر کنیم .چگونه میشود خطی که بر ای شرایط منطقه، طراحی و اجرا شده با کمترین تنش مکانیکی و الکتریکی واژگون میشود؟ با اینکه میدانیم برف میآید چرا شاخه زنی نکردیم ؟ چرا هنوز در داخل شهرهای بزرگ شبکه ی هوایی داریم ،آیا میتوان گفت ما گرفتار مافیای نادانی خود شده ایم؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۹
0
0
این .... عمومی در میان مدیران، به این خاطر از پرده برون افتاد که زیر بارش برف، جایی برای پنهانکاری وجود نداشت؛ نگران کننده تر این است که می دانیم نتایج همین سیستم مدیریتی فشل، در بسیاری از عرضه ها، مانند فرهنگ، آموزش، علوم و فناوری، اخلاق، سرمایه اجتماعی، زیرساخت های اقتصادی، سیاست خارجی و ... در کوتاه مدت عیان نمی شود و وقتی خود را بروز می دهد که کار از کار گذشته و کشور، دهها سال از دنیا و حتی همسایگانش عقب مانده است.
روح اله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۰
0
0
عملکرد توزیع تهران خیلی خوب بود کمتر از 1 درصد مشترکان در ابر شهری که 5 میلیون مشترک دارد یعنی موفقیت دوستان اینقدر قضاوت نادرست نفرمایید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۰
0
0
جناب روح اله: شما از خودت زیاد تعریف نکن! ملت بیچاره که بیش از 8 ساعت بی برق بودند و در سرما بدون پکیج و وسایل گرمایی در رنج و عذاب ماندند باید تعریف کنند..
akbar
|
Netherlands
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
0
0
سلام من اپراتور یکی از پستهای فوق توزیع برق منطقه ای تهران هستم قطعی متوسط ما که اکثرا هم تحت اتصالی هست حدود 200 فیدر 20 کیلوولت درماه وقطعی 63 حدود 20 مورد در ساله زیاد تعجب نکنید اگه بخواین با اسم فیدرا وخطوطش میگم -یعنی فقط خود شهر تهران مهمه که این آمار رسانه ای نمیشه؟کم بار هم نیستن شاید بعضی از فیدرا 8 مگاوات هم بیشتر بار دارن-همیشه هم بدهکار مسول ناحیه ورئیس اداره هستیم
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار