کد خبر: ۲۹۲۳۰
تاریخ انتشار : ۱۱:۱۷ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۶
معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر گفت: با پیگیری‌های انجام شده در حال حاضر شبکه برق کشور کاملا پایدار است و تنها در آذربایجان شرقی پنج روستا مشکل خاموشی دارند.
به گزارش برق نیوز، محمودرضا حقی‌فام  با بیان این‌که نیرو‌های برقی به دنبال این هستند به سرعت مشکل پنج روستای باقی‌مانده برطرف شود، اظهار کرد: در مجموع مشکل حادی برای برق‌رسانی در سطح کشور وجود ندارد.

وی ادامه داد: به دلیل وجود بارندگی نیرو‌های برقی و اکیپ‌های عملیاتی در شرق کشور در حالت آماده باش قرار گرفته‌اند تا اگر مشکلی در آن مناطق ایجاد شد بتوانیم در سریع‌ترین زمان ممکن مشکل پیش آمده را برطرف کنیم.

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر در خصوص آخرین وضعیت برق رسانی در استان تهران اظهار کرد: موارد خاموشی در شهر به صورت طبیعی اتفاق می‌افتد، اما این‌که خاموشی ناشی از برف داشته باشیم در حال حاضر وجود ندارد و در پایتخت نیز هیچ قطعی برقی به علت بارش برق و حوادث ناشی از آن گزارش نشده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا باز هم امکان دارد درختان به شبکه برق آسیب وارد کنند، ادامه داد: تا دیشب نگران این مساله بودیم، اما در حال حاضر شرایط هوا به گونه‌ای است که پیش بینی می‌شود تا بعد از ظهر قسمتی از برف‌ها از بین برود و شرایط عادی به وجود آید.
منبع: ایسنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار