کد خبر: ۲۹۲۷۲
تاریخ انتشار : ۱۵:۴۸ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۶
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان يزدگفت: تاکنون 28هزار و387 متر شبكه فشار متوسط و افزون بر 61هزار متر شبكه فشار ضعيف، بهینه سازی شده است.

به گزارش برق نیوز، صحتی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان يزد از بهره برداری 73 پروژه برق شهری و روستایی همزمان با سی و نهمین سالگرد پيروزی انقلاب اسلامی در این استان خبر داد .

صحتی گفت: اين طرحها در محورهای ‌ برق رسانی به مسکن اجتماعی شهری، توسعه و احداث شهری و روستایی، ‌اصلاح و بهينه سازی شبكه های برق شهر و روستا و ‌تامين روشنايی شهرها و روستاها با اعتباری بالغ بر 149 هزار و ششصد و هفتاد و نه ميليون ریال اجرا شده است.

وی ادامه داد: با اجراي 23 طرح توسعه و احداث شهری و روستايی افزون بر 26 هزار متر شبكه فشار متوسط و ضعیف، 39 هزارمترشبكه فشارضعيف با كابل خودنگهدار و 839 دستگاه چراغ پر بازده به تجهيزات شبكه استان يزد افزوده خواهد شد.

صحتی افزود: در حوزه روشنايی، 22 پروژه با احداث بیش از 25 هزار متر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف با هزينه بالغ بر 24هزار وسیصد و پنجاه و چهار میلیون ريال به بهره برداری می رسد.

وی گفت:88 دستگاه پست هوايی به ظرفيت 6430 كيلوولت آمپر به تاسيسات موجود افزوده شده است.

صحتی، بهره برداری از پروژه های بهینه سازی شهری و روستایی در سطح استان را از ديگر طرح های ايام ا.. دهه فجر برشمرد و افزود: 28هزار 387 متر شبكه فشار متوسط و افزون بر 61هزار متر شبكه فشار ضعيف، بهینه سازی شده است.

وی گفت:تعداد مشتركين برق استان يزد از 635 هزار مشترك فراتر رفته است .

صحتی متوسط میزان خاموشی اعمال شده به مشترکین استان یزد در سال گذشته را 88 دقیقه و تلفات انرژی در شبکه های توزیع را 7.47 درصد در سال جاری اعلام کرد.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار