کد خبر: ۲۹۲۸۲
تاریخ انتشار : ۱۲:۱۷ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۶
فراز خطیر مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان صنعت برقی گفت: این شرکت را در سال ۸۹ با همکاری اساتید دانشگاه صنعت آب و برق راه‌اندازی کردیم. اگر دانشجویان صرفا به دنبال پرکردن رزومه کاری و خروج از کشور باشند، نباید وارد چنین محیطی شوند. خطیر درآمد سال ۹۶ خود را حدود یک میلیارد تومان عنوان کرد.

به گزارش برق نیوز، مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان در مرکز توسعه فناوری صنعت برق در پژوهشگاه نیرو با اشاره به اینکه اکثر تولیدات ما در زمینه مانیتورینگ کنترل ارتعاشات و عیب یابی تجهیزات دوار است گفت:اگر دانشجویان صرفا به دنبال پرکردن رزومه کاری و خروج از کشور باشند، نباید وارد چنین محیطی شوند؛ چرا که در کنار ایده باید توانایی انجام کار، سرمایه‌گذاری و پذیرش ریسک اجرایی پروژه را داشته باشند.

وی با اشاره به فعالیت‌های این شرکت دانش‌بنیان گفت: این شرکت را در سال 89 با همکاری اساتید دانشگاه صنعت آب و برق راه‌اندازی کردیم که هدف از راه‌اندازی آن ارائه خدمات انرژی بود.

فراز خطیر تصریح کرد: زمانی که شرکت تاسیس شد تنها یک نفر مشغول به کار بود. همچنین کل درآمد شرکت در سال 89 نزدیک به 7 میلیون تومان بود تا اینکه در سال 92 در مرکز توسعه فناوری برق و انرژی پژوهشگاه نیرو مستقر شدیم و با حمایت‌های این مرکز کار ما گسترش پیدا کرد و اکنون در این شرکت 8 نفر نیروی ثابت مشغول به کار است.

این فارغ التحصیل دانشگاه صنعت آب و برق، میزان درآمد کل شرکت را در سال 96 حدود یک میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: درست است که این درآمد رقم ناچیزی است اما با وجود این توانستیم محصولات تولیدی خود را به خارج از کشور صادر کنیم. بنابراین این امر نشان‌دهنده این است که شرکت ما در این چند سال گذشته به یک بلوغ رسیده است.

 

منبع:ایسکا نیوز

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهدی سلیمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
0
0
سلام من یک کارگر در صباباتری هستم ک ب علت بی توجهی و باند بازی چند ماهی هست ک خارج شدم،،منو به اتفاق دو نفر از دوستانم ب این نتیجه رسیدیم که میشه باتری از خودرو حذف شه و با اجزای داخلی خودرو برق مورد نیاز ماشین تامین شه،،فقط نه هزینشو داریم نه تجهیزات و نه دلگرمی،راهی فعلا واسه اروپا هم پیدا نکردم،،اگه این طرح انجام شه،،طرح عالی متعددی داریم
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار