کد خبر: ۲۹۳۰۵
تاریخ انتشار : ۰۹:۴۸ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۶
با اجرای طرح همکاری مشترکان برق صنعتی وکشاورزی در کاهش اوج مصرف برق تابستان سالجاری، ۱۵۱ واحد صنعتی وکشاورزی استان با این شرکت همکاری داشتند که نتیجه کنترل و مدیریت مصرف انرژی برق استان و صرفه جویی قابل توجه برق در منطقه وکشور شد ودرپی آن به واحد‌های همکار مبلغ ۱۴ میلیارد و ۲۰۶ میلیون ریال پاداش تخصیص یافت.

چهارده میلیارد پاداش صنایع وکشاورزان همکار درکاهش پیک بار برق تابستان زنجانبه گزارش برق نیوز، با اجرای طرح همکاری مشترکان برق صنعتی وکشاورزی در کاهش اوج مصرف برق تابستان سالجاری، ۱۵۱ واحد صنعتی وکشاورزی استان با این شرکت همکاری داشتند که نتیجه کنترل و مدیریت مصرف انرژی برق استان و صرفه جویی قابل توجه برق در منطقه وکشور شد ودرپی آن به واحد‌های همکار مبلغ ۱۴ میلیارد و ۲۰۶ میلیون ریال پاداش تخصیص یافت.

طرح مدیریت و کاهش پیک بار مصرف برق استان زنجان در تابستان سال‌جاری با همیاری خوب مشترکان برق و نیز همکاری واحد‌های صنعتی بزرگ و کوچک اجرا و به‌سلامت از بحران افزایش مصرف برق کشور عبور کردیم.

 
با افزایش قابل توجه مصرف انرژی الکتریکی در فصول گرم سال به خصوص در سال‌های اخیر و با وجود کمبود‌هایی که در تأمین منابع لازم در این زمینه به چشم می‌خورد، لزوم تبیین و اجرای راهکار‌های بهینه سازی مصرف انرژی الکتریکی بیش از پیش احساس می‌شود.
 
باتوجه به اینکه مشترکین صنعتی استان زنجان سهم ۵۰ درصدی مصرف انرژی برق استان را به خود اختصاص داده اند، نقش عمده‌ای در کنترل پیک بار انرژی برق ایفا کردند.
 
به همین منظورو بدنبال همکاری ۴۵ صنعت در طرح جابجایی تعمیرات وتعطیلات سالیانه به مواقع اوج مصرف برق به مبلغ ۹ میلیاردو ۱۵۵ میلیون ریال، ۵ کارخانه کمک حال صنعت برق در طرح ذخیره عملیاتی درمواقع بحران افزایش مصرف برق به مبلغ ۵۴ میلیون ریال و ۷ سازمان و واحد صنعتی، همکاری در طرح استفاده از مولد‌های اضطراری داشتند که مبلغ ۴ میلیارد و ۵۴۵ میلیون ریال پاداش دریافت نمودند. گفتنی است ۹۴ مشترک کشاورزی نیز با عقد تفاهم نامه با توزیع برق استان زنجان در مواقع اوج مصرف در فصل تابستان، برق خود را قطع و به ساعات کم باری انتقال دادند که شامل ۴۵۱ میلیون ریال تخفیف و پاداش شدند.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار