کد خبر: ۲۹۴۵۱
تاریخ انتشار : ۱۳:۳۳ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۶
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: تا پایان سال ۱۴۰۴ میزان تلفات انرژی برق در استان به هفت درصد کاهش می‌یابد.
به گزارش برق نیوز، اکبر حسن بکلو پیش از ظهر یکشنبه در نشستی خبری با بیان اینکه تلفات انرژی برق در استان هم اکنون ۱۱.۶ درصد است، اظهار داشت: این میزان تا پایان سال به ۱۱.۸ درصد رسیده و پایان سال ۱۴۰۴ به هفت درصد کاهش می‌یابد.

وی ادامه داد: هم اکنون طول شبکه برق رسانی استان ۲۸ هزار کیلومتر بوده و در زمینه زیرساخت‌های برق رسانی مشکلی نداریم.

حسن بکلو با بیان اینکه تعداد امور مشترکین شرکت توزیع برق در ارومیه به پنج امور افزایش می‌یابد، اضافه کرد: ۱۸ هزار و ۶۴۷ پست در حال حاضر در استان یزد فعالیت دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق آذربایجان غربی بیان در مورد خدمات غیرحضوری این شرکت نیز بیان کرد: ارائه خدمات الکترونیکی و غیرحضوری، کاهش تلفات انرژی و افزایش ارائه ۲۸ خدمت غیرحضوری از طریق پرتال این شرکت از اولویت‌های شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی است.

وی در مورد فروش انشعاب برق نیز ادامه داد: فروش انشعاب برق به کوله باغ‌های آذربایجان غربی از سر گرفته شد و برابر مصوباتی که در نحوه اجرای قانون وجود داشت و بر اساس استعلام‌های به عمل آمده از وزارت نیرو، واگذاری امتیاز به کوله باغ‌ها آغاز شده است.

حسن بکلو در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: زمان خاموشی برق در استان در افق ۱۴۰۴ به ۱۰۷ دقیقه در سال خواهد رسید.

وی در مورد احداث نیروگاه‌ها در آذربایجان غربی نیز عنوان کرد: مجوز تولید برق تا ۲۰ مگاوات در قالب احداث نیروگاه تولید پراکنده امسال صادر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در آذربایجان غربی در حال حاضر یک میلیون و ۲۰۸ هزار مشترک برق داریم که از این تعداد ۳۲۲ هزار، مشترک روستایی هستند.

حسن بکلو با اشاره به آمار مشترکان برق آذربایجان غربی در سال گذشته بیان کرد: امسال آمار مشترکان با افزایش سه درصدی مواجه بوده است.

وی یادآور شد: در حال حاضر در سطح کشور جزو استان‌هایی هستیم که تمام روستا‌های بالای ۱۰ خانوار آن از نعمت برق برخوردار شده اند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان یزد اضافه کرد: امسال سه روستا از پنج روستای باقیمانده از روستا‌های بالای ۱۰ خانوار در هفته دولت و دو روستای دیگر از شهرستان سردشت برقدار شدند.
منبع: مهر
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۷
0
0
بالاخره متوجه نشدیم این مصاحبه مربوط به آذربایجان غربی است یا یزد؟!!
متن مشکل دارد
مراد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۸
0
0
چرا مدیران این همه گومپوز در می کنند .فقط حرف حرف عمل نیست.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار