کد خبر: ۲۹۴۵۳
تاریخ انتشار : ۱۳:۴۹ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۶
به مناسبت 14 بهمن ماه روز گرامیداشت فناوری فضایی و روز بسیج صنعت جلسه ای باحضور مهندسین صنعت استان اصفهان در سالن دکتر شریعتی شرکت برق منطقه ای اصفهان برگزار شد.
به گزارش برق نیوز،  در این مراسم موسی رضایی مدیر عامل این شرکت به مقایسه فعالیت های صنعت برق در اوایل انقلاب تا به حال پرداخت وگفت:ظرفیت منصوبه برق دراول انقلاب7200 مگاوات در حال حاضر75هزار مگاوات می باشد.

وی صنعت برق کشور را از لحاظ تولید و انتقال رتبه اول در خاور میانه و رتبه چهارم جهان عنوان نمود و با اشاره به پیک بارشبکه برق در تابستان 96 گفت : در بخش صنعت زیرساخت های خوب و پتانسیل های زیادی در استان اصفهان داریم که به کمک شما بسیجیان می توانیم تحول ایجاد کنیم .
 
 موسی رضایی ضمن اشاره به مدیریت مصرف و عبور از پیک بارگفت : برای 200 ساعت پیک بار باید نزدیک به سه هزار مگاوات نیروگاه آماده به کار داشته باشیم .

وی افزود: با برنامه ریزی مدیریت مصرف و ذخیره عملیاتی در سال جاری 400 مگاوات مصرف برق مدیریت گردیدکه کلینیک صنعت در زمینه مدیریت مصرف و بهینه سازی انرژی در صنایع می تواند کمک های ارزنده ای انجام دهند.

مدیر عامل برق منطقه ای اصفهان درپایان به زیرساختها و سرمایه گذاری مناسب اصفهان اشاره کرد وگفت: در تمام مناطق صنعتی استان زیرساخت های برق آماده می باشد.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار