کد خبر: ۲۹۴۸۹
تاریخ انتشار : ۰۹:۱۵ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۶
مدیر عامل این شرکت گاز استان زنجان گفت: گاز زنجان با احداث نخستین توربین بادی مولد برق در استفاده از انرژی‌های پاک پیشرو است.
به گزارش برق نیوز، سید سعید عسگریان از احداث نخستین توربین بادی مولد برق در زنجان خبر داد و اظهار کرد: شرکت گاز استان زنجان در سال ۸۸ اقدام به احداث اولین ایستگاه مولد برق با سلول‌های خورشیدی کرده است.

وی ابراز کرد: به همت کارشناسان و مهندسان شرکت گار استان زنجان در حال حاضر نخستین توربین بادی مولد برق، به عنوان مکمل مولد‌های برق خورشیدی و به شکل هیبرید طراحی و احداث شده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان با بیان اینکه در این راستا یکی از ایستگاه‌های تقلیل فشار گاز استان زنجان که قبلا در آن نخستین مولد برق خورشیدی احداث شده بود به عنوان طرح پایلوت، انتخاب شده است، عنوان کرد: در این مکان که در منطقه باد خیزی قرار دارد یک مولد بادی ۱.۲ کیلو وات اجرا و با لینک به مولد برق خورشیدی به عنوان یک تولید کننده برق هیبرید، تمامی برق مورد نیاز یک ایستگاه CGS را تولید کرد.

عسگریان تاکید کرد: شرکت گاز استان زنجان آماده است تا تجربیات خود را در زمینه طراحی و اجرای مولد‌های هیبرید برق در زمینه استفاده از انرژی‌های پاک و استقرار پایلوت ان، در اختیار سایر شرکت‌های گاز استانی قرار دهد.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار