کد خبر: ۲۹۵۴۳
تاریخ انتشار : ۱۳:۲۹ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۶
فرمانده انتظامی نیشابور از دستگیری سه عامل سرقت‌های سریالی سیم و کابل برق شهری خبر داد.
به گزارش برق نیوز، سرهنگ حسین بیات مختاری اظهار داشت: در پی دریافت چند فقره گزارش سرقت کابل‌های برق شهری در بخش میان جلگه شهرستان نیشابور، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.


وی افزود: تیم‌های گشت نامحسوس پاسگاه انتظامی عشق‌آباد، در پیگیری این سرقت‌ها ساعت ۳:۳۰ دقیقه بامداد در محدوده روستای تقی‌آباد، راننده یک دستگاه خودروسمند و دو جوان دیگر را در حال سرقت باطری یک دستگاه خودرو پژو دستگیر کردند.

سرهنگ بیات مختاری خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودرو سمند متهمان، دو عدد قیچی بزرگ مربوط به برش کابل، طناب، سلاح سرد به همراه چهار عدد باطری خودرو کشف که متهمان برای تحقیقات بیشتر به پاسگاه انتظامی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی نیشابور ادامه داد: در تحقیقات فنی به‌عمل آمده از متهمان ۳۱، ۳۰ و ۳۵ ساله مشخص شد هر سه نفر از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار هستند که در مواجهه با ادله و مستندات پلیس تاکنون به ۶ فقره سرقت کابل‌های برق از شهرستان نیشابور و شهرستان فیروزه اعتراف کردند.

سرهنگ بیات مختاری با تقدیر از حمایت‌های دستگاه قضایی تصریح کرد: متهمان با دستور قضایی پس از تشکیل پرونده برای تحقیق در زمینه سایر سرقت‌های احتمالی در اختیار پلیس آگاهی نیشابور قرار گرفتند.
منبع: تسنیم
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار